اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی:

پرستاران خادمان بخش سلامت هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: پرستاران خادمان بخش سلامت کشور هستند.

پرستاران خادمان بخش سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام علی اسم‌حسینی در آیین تجلیل از پرستاران و بهیاران نمونه آذربایجان غربی اظهار داشت: برای شغل پرستاری عشق و ایثار و از خودگذشتگی لازم است و پرستار باید در برخورد با بیمار، اخلاقی خوب و مهربانانه داشته باشد تا بیمار بتواند روحیه خود را در برخورد با بیماری حفظ کند.

وی افزود: صبر و استقامت حضرت زینب الگوی کاملی برای پرستاران جامعه اسلامی است.

به گفته این مسئول انتظار خدمت‌رسانی مطلوب از پرستاران موقعی تحقق پیدا می‌کند که آنها دغدغه‌ای نداشته باشند و همه مسئولان باید توجه ویژه‌ای در حل مشکلات این قشر خدوم و زحمتکش داشته باشند.

اسم‌حسینی تصریح کرد: عرصه کار پرستاری عرصه مبارکی است که باید با بهره‌مندی کامل از آن علاوه بر ایجاد رضایت در بین بیماران و خانواده‌های آنها زمینه رضایت الهی را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه صبر و شکیبایی حضرت زینب باید چراغ راهنمای پرستاران جامعه اسلامی باشد خاطر نشان کرد: پرستاران ایران اسلامی باید از فضایل و ویژگی‌های رفتاری آن بانوی بزرگ بهره گیرند.

اسم‌حسینی اضافه کرد: شغل پرستاری کاری سخت است که باید مزیت‌های بسیاری نیز برای آن در نظر گرفته شود تا پرستاران با دلگرمی بیشتری به فعالیت مبارک خود ادامه دهند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: البته باید فکر و اندیشه پرستاران مبتنی بر ارزش‌های اسلامی باشد و این قشر زحمتکش باید در کنار خدمت به خلق خدا، وارستگی را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه حوزه سلامت امروز محدود به سلامت جسمی و ارتقای برخی شاخص‌های ظاهری نیست افزود: امروز مهم‌تر از سلامت جسمی سلامت فکری، ذهنی و روانی است که می‌تواند بسترساز یک تحول واقعی در عرصه‌های مختلف باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از پرستاران به‌عنوان حافظان حقیقی این سلامتی و مراقبت از تندرستی جسمی و آرامش روانی یاد کرد و بیان کرد: پرستاران همیشه به‌عنوان شفیق‌ترین همراه بیماران شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا پیام‌آور سلامتی جسمی و روحی باشند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول