اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه بروجرد:

پرستاران خادمان بخش سلامت کشور هستند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: پرستاران خادمان بخش سلامت کشور هستند.

پرستاران خادمان بخش سلامت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سجاد معین ظهر امروز در همایش تجلیل از پرستاران بروجرد که در اداره ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه روز پرستار مصادف با ولادت حضرت زینب(س) می‌باشد، یکی از مأموریت‌های حضرت زینب(س) در کربلا بحث پرستاری از مجروحین و زخم خوردگان و مراقبت از بیماران بود.

وی اظهار داشت: پرستاری فقط نگه‌داری از جسم نیست بلکه حفظ روحیه و سلامت روان در بیماران توسط پرستاران یک امر مهم در شغل پرستاری است، تا بیمار بتواند بر بیماری خود پیروز شود و سلامت کامل را به دست آورد.

معین بیان کرد: کار پرستاری یک کار بسیار سخت است و فقط دانش نیست، بلکه یک هنر می‌باشد و ما نباید به این هنر به عنوان شغل بنگریم، بلکه پرستاری مقامی مافوق شغل است.

وی افزود: برای شغل پرستاری عشق و ایثار و از خود گذشتی لازم است و پرستار باید در برخورد با بیمار، اخلاقی خوب و مهربانانه داشته باشد تا بیمار بتواند روحیه خود را در برخورد با بیماری حفظ کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد گفت: بیمارستان آیت‌الله بروجردی در سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد و بیمارستان‌های کنونی باید مرمت و بازسازی شوند.

در ادامه این همایش رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد ضمن تبریک روز پرستار به پرستاران این شهر گفت: شغل پرستاری نعمتی از جانب خداوند است که افرادی دلسوزانه به بیماران خدمت کنند.

محسن صیرفی خاطرنشان کرد: در حرفه پرستاری مادیات مهم نیست، بلکه مهم این است که بتوانیم دردی از یک دردمند دوا کنیم.

وی یاد آورشد: سیستم درمان شهرستان بروجرد در این شهر جوابگو نیست و باید هرچه سریع‌تر بیمارستان آیت‌الله بروجردی این شهر راه‌اندازی شود.

در پایان این همایش از 20 پرستار نمونه و 20 پیشکسوت نمونه بروجرد تجلیل و جوایزی به آنها اهداء شد.

لازم به ذکر است، در این همایش معاون استاندار و فرماندار ویژه بروجرد، رئیس و اعضای شورای شهر بروجرد و مسئولان شبکه بهداشت حضور داشتند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول