اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری 15 عنوان برنامه از سوی سپاه زنجان در هفته سلامت

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برگزاری 15 عنوان برنامه از سوی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در هفته سلامت در سال جاری خبر داد.

برگزاری 15 عنوان برنامه از سوی سپاه زنجان در هفته سلامت

اکبر نظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهداشت و درمان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در راستای ارتقای سطح بهداشت کارکنان در طول سال برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه هفته سلامت طبق سال‌های گذشته با شعار زندگی سالم، طول عمر بیشتر از سوی سازمان بهداشت جهانی برگزار می‌شود افزود: در برنامه‌های سال جاری رویکرد مطلوبی به نیازمندی‌های سالمندان شده است.

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای توجه به بهداشت جامعه ادامه داد: در سال جاری نیز برنامه‌های مختلفی در هفته سلامت با توجه به این تاکیدات برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه کوهپیمایی با حضور همه کارکنان سپاه در روز پنجشنبه خبر داد و افزود: ورزش به عنوان پایه سلامت جامعه در این هفته مورد تاکید قرار می‌گیرد.

نظری با اشاره به نامگذاری روز جمعه با عنوان معنویت، بهداشت و سلامت افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و بهداشتی در میان یگان‌های بهداشت استان از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه روز شنبه 19 فروردین ماه سال جاری که به عنوان فرماندهان و مشارکت سازمانی در ارتقای سلامت نامگذاری شده است یادآور شد: برگزاری همایش برای همه کارکنان با حضور متخصصان مختلف و تجلیل از فعالان عرصه بهداشت و درمان از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه روز یکشنبه با عنوان سلامت محیط و ایمنی کار نامگذاری شده است خاطر نشان کرد: در این روز از رده‌های مختلف سپاه بازرسی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه روز دوشنبه که با عنوان حفظ و ارتقای پیشکسوتان و سالمندان نامگذاری شده است از سرای سالمندان بازدید می‌شود.

نظری با بیان اینکه روز سه‌شنبه با عنوان توسعه و هماهنگی بهداشت و سلامت نامگذاری شده است افزود: در این روز در قالب طرح امام رضا (ع) به همه امورات بهداشتی رده‌های مختلف سپاه رسیدگی شده و از بازنشستگان نیروهای مسلح تجلیل می‌شود.

وی از نامگذاری روز چهارشنبه با عنوان اصلاح زندگی و الگوی تغذیه سالم خبر داد و یادآور شد: استقرار اکیپ‌های انتقال خون در حسینیه سپاه استان و اندازه‌گیری قند خون کارکنان از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

مسئول بهداشت و درمان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه روز پنج‌شنبه با عنوان پیشگیری و آمادگی دفاعی نامگذاری شده است خاطر نشان کرد: در این روز متخصصان مختلف در همایش سخنرانی می‌کنند.

وی کنترل وزن و قد، اهدای بسته‌های بهداشتی، سخنرانی نماینده ولی فقیه در بین‌الصلاتین و انجام تست‌های روانشناسی و مشاوره در نواحی سپاه را از برنامه‌های جانبی این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول