اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

عدم آشنایی با مسائل بهداشتی سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: عدم آشنایی مردم با مسائل بهداشتی موجب به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شود.

عدم آشنایی با مسائل بهداشتی سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اسدآباد با اشاره به شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری بسیار پر اهمیت است که باید با خدمت صادقانه به مردم رهنمودهای ولایت را عملی کنیم.

وی با تاکید بر عملی کردن شعار امسال افزود: امسال مسئولان باید با جدیت بیشتری در کارگروه‌ها به خصوص کارگروه سلامت و امنیت غذایی شرکت و فعالیت کنند چرا که سلامت جامعه در گرو عملکرد و نظارت مسئولان در زمینه بهداشتی است.

فرماندار اسدآباد در ادامه با تبریک روز جهانی سلامت تصریح کرد: سلامت جامعه شهرستان با توجیه و آموزش مسائل بهداشتی درمانی به مردم امکان‌پذیر است که متاسفانه عدم آشنایی آنان با این گونه مسائل موجب به خطر افتادن سلامت جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی با فعالیت در بخش پزشکی موجب جذب کردن مردم به خود شده‌اند از رسانه‌های ملی و استانی خواست در این بخش‌ها نیز تلاش خود را مضاعف کنند.

آزادبخت از مسئولان شبکه و مرکز بهداشت و درمان خواست مطالبی که برای سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها به صورت پیش مقدمه است را جمع‌آوری و در بین دانش‌آموزان توزیع کنند.

وی همچنین در مورد تفکیک صنوف در سطح شهرستان خطاب به سرپرست صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد گفت: کوتاه آمدن ما مسئولان نسبت به مسائل و مشکلات شهرستان از جمله تفکیک صنوف موجب بیشتر شدن مشکلات می‌شود که می‌طلبد هرچه زودتر این مسائل تعیین تکلیف شود.

مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد هم با اشاره به شعار امسال و روز جهانی سلامت با عنوان زندگی سالم، طول عمر بیشتر گفت: با توجه به هرم سنی در کشور ایران که افراد جوان آن را تشکیل می‌دهند باید به دنبال سلامت آنان باشیم.

حسن میراضی در ادامه دیدار با امام جمعه، استقرار چادرها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی سلامت در محل نماز جمعه، همایش پیاده‌روی، به صدا در آمدن زنگ سلامت، توزیع بروشورهای مسائل بهداشتی، عیادت از بیماران و شرکت کارکنان مرکز و شبکه بهداشت و درمان در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های هفته سلامت در سطح شهرستان اسدآباد برشمرد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول