اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشکده علوم پزشکی:

پرسنل نمونه حوزه سلامت در نیشابور تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی نیشابور گفت: پرسنل نمونه حوزه سلامت نیشابور در همایش بزرگداشت هفته سلامت با موضوع سالمندی و سلامت با حضور مدیران ارشد شهرستان در فرهنگسرای سیمرغ تقدیر می‌شوند.

پرسنل نمونه حوزه سلامت در نیشابور تقدیر می‌شوند

دکتر سیدکاظم فرهمند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: همایش بزرگداشت هفته سلامت با هدف با گزارش عملکرد دستگاه‌های مسئول و تقدیر از پرسنل نمونه حوزه سلامت در سطح نیشابور حضور مدیران ارشد این شهرستان در فرهنگ‌سرای سیمرغ برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه ویژه هفته سلامت نیز به منظور ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها و واحدهای مسئول در موضوع سلامت در فرهنگسرای مذکور برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 12 برنامه محوری در هفته سلامت (24-18 فروردین) با شعار زندگی سالم، طول عمر بیشتر با موضوع سالمندی و سلامت برگزار می‌شود.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته سلامت نیشابور گفت: خدمات پزشکی مانند اندازه‌گیری فشار خون، غربال‌گری، تست قند خون در پایگاه اطلاع این دانشکده در محل نمایشگاه مذکور به مراجعان ارائه می‌شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور، با اشاره به سخنرانی خود پیش از خطبه‌های نماز جمعه هفته آینده، گفت: پیشنهاد می‌دهم یکی از بوستان‌های سطح شهر به‌ عنوان سلامت نام‌گذاری و نسبت به المان‌های مربوط به فرهنگ ترویج سلامت در آن اقدام شود.

فرهمند افزود: در این هفته با هماهنگی کانون بازنشستگان دانشکده از سه خانواده ایثارگر و بیمار بستری در منزل بازدید به‌ عمل آمده و از آنها تقدیر می‌شود.

وی افزود: دومین شماره نشریه «ندای عطار» ارگان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور، نیز با محوریت برنامه‌های این هفته چاپ و منتشر می‌شود.

وی یادآور شد: هم‌چنین گروه بهداشت مدارس از معلمان بازنشسته بهداشت با همکاری آموزش و پرورش تقدیر می‌کند.

وی، برنامه ورزش صبحگاهی در بوستان امین‌اسلامی، ویزیت رایگان تمامی سالمندان در مراکز بهداشتی شهری و روستایی و مراکز درمانی در روز 23 فروردین ارائه خدمات مشاوره‌ای پزشکی در سطح هشت مسجد مهم شهر، قدردانی از پدربزرگ و مادربزرگ‌های دانش‌آموزان یک مدرسه را از برنامه‌های دانشکده علوم پزشکی نیشابور در ارتباط با گروه هدف سالمندان عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول