اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان دیلم:

طرح بسیج سلامت نوروزی در دیلم پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی توسط بازرسان بهداشت محیط از اول اسفند تا شانزدهم فروردین 91 در این شهرستان اجرا و با موفقیت پایان یافت.

طرح بسیج سلامت نوروزی در دیلم پایان یافت

عبدالحسین ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در ایام نوروز امسال یک بیمارستان، چهار مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، یک پایگاه اورژانس شهری، دو پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک کمپ سلامت نوروزی مستقر در ساحل خدمات درمانی اولیه و خدمات بهداشتی و درمانی را به مسافران نوروزی ارائه کردند.

وی افزود: با استقرار پایگاه سلامت نوروزی در محل استراحت مسافران، خدمات و مراقبت‌های درمانی اولیه از قبیل درمان‌های سرپایی، کمک‌های اولیه و دریافت دارو و اعزام بیماران به بیمارستان با موفقیت انجام شد.

ناصری تصریح کرد: در ایام نوروز با اقامت دو پزشک متخصص داخلی، اطفال و نوزادان، بخش‌های بستری بیمارستان فعال بوده و سایر خدمات درمانی در این مرکز درمانی به همشهریان و مسافران عزیز ارائه شد.

وی اضافه کرد: مراکز بهداشتی درمانی نیز در این ایام با شیفت‌بندی و حضور کادر بهداشتی و درمانی خدماتی از قبیل ویزیت پزشک،تزریقات و پانسمان و خدمات دندانپزشکی و آزمایشگاهی به مسافران و همشهریان ارائه کردند.

رئیس شبکه بهداشت دیلم در ادامه گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی توسط بازرسان بهداشت محیط از اول اسفند تا شانزدهم فروردین 91 در این شهرستان اجرا شده است.  

ناصری گفت: همچنین به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور فرماندار، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و دیگر مسئولان در بیمارستان بقیةالله الاعظم(عج)و مراکز بهداشتی درمانی با اهدای شاخه گل به پرستاران و بهیاران از این تلاشگران و زحمتکشان عرصه درمان تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول