اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات پیرانشهر اعلام کرد:

بهره‌برداری سایت تلفن همراه در پیرانشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات پیرانشهر گفت: سایت تلفن همراه در پیرانشهر مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری سایت تلفن همراه در پیرانشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از پیرانشهر، محمد حاجیعباسی پنج‌شنبه شب در مراسم افتتاح سایت تلفن همراه پیرانشهر که با حضور جمعی از مسئولان استانی و فرماندار این شهرستان انجام گرفت، اظهار داشت: بهره‌برداری از سایت تلفن همراه در پیرانشهر با هدف تامین پوشش در محورهای پیرانشهر به مهاباد و پیرانشهر به نقده به بهره‌برداری رسیده است.
وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده در این زمینه، تصریح کرد: 2 میلیارد ریال برای این منظور هزینه شده است.
این مسئول با اشاره به مزایای بهره‌برداری از سایت تلفن همراه پیرانشهر، افزود: با بهره‌برداری از این سایت شاهد آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای پیرانشهر نیز خواهیم شد.
حاجی‌عباسی با بیان اینکه این اقدام در راستای ارائه خدمات بیشتر در زمینه تلفن همراه به مردم منطقه انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: سایت موبایل بین راهی جاده مهاباد به پیرانشهر واقع در روستای حاجیغلده با ارتفاع دکل 54 متر و نوع سیستم GSM و انتقال فیبرنوری است که این سایت منطقه پسوه و روستاهای حومه را تا انتهای جاده پیرانشهر به طرف مهاباد پوشش میدهد.
وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای ایجاد سایت پسوه و روستاهای اطراف آن، گفت: برای این قسمت از پروژه 670 میلیون ریال هزینه شده است.
این مسئول از راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و اینترانت در مدارس  شهرستان پیرانشهر خبر داد و اعلام کرد:  شبکه ملی اطلاعات و اینترانت در مدارس  شهرستان پیرانشهر بهمن ماه سال گذشته راه‌اندازی شده و در حال حاضر بهره‌برداری می‌شود.
رئیس اداره مخابرات پیرانشهر اضافه کرد: این شبکه  در 22 مدرسه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه راه‌اندازی شده و بیش از 7 هزار دانش‌آموز به  امکانات‌ آن دسترسی دارند و معلمان و دانش‌آموزان  این مدرسه می‌توانند از  سایت‌هایی که آخر آدرس آنها به حروف آی‌آر ختم می‌شوند استفاده کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول