اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

14 زیرگذر در مازندران به بهره برداری می‌رسند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی و فرعی راه و ترابری مازندران از بهره‌برداری 14 زیرگذر دیگر در مازندران تا پایان سال 90 خبر داد.

14 زیرگذر در مازندران به بهره برداری می‌رسند
سید محمد نظری در حاشیه افتتاح زیرگذر روستای کوهستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهشهر اظهار داشت: بخشی از محورهای چهار خطه ساری ـ خزرآباد، ساری ـ جویبار، آمل ـ بابل و زیر گذر کوهستان نمونه‌هایی از برنامه حوزه راه در هفته دولت هستند.
وی با اشاره به بارش‌های اخیر، گفت: اگر بارندگی‌ها را نداشتیم دو زیرگذر کلبستان نکا و جامخانه میاندرود هم از برنامه‌های افتتاحی اداره کل راه و ترابری مازندران در هفته دولت بودند.
رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی و فرعی راه و ترابری مازندران از در دست اقدام بودن 14 زیرگذر در مازندران گفت و اینکه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.
رئیس اداره نظارت بر راه‌های اصلی و فرعی مازندران درباره مشخصات زیرگذر کوهستان بهشهر گفت: طول پروژه 64، عرض آن 11.5 و ارتفاع آن 3.5 متر است همچنین به طول 500 متر رمپ و لوپر نصب شده و علاوه بر خودروهای سواری قابلیت تردد کمپرسی و کامیون را هم دارد.
وی خاطرنشان کرد: برای احداث این زیرگذر 1.5 میلیارد تومان هزینه شد.
نظری درباره علت تاخیر پروژه مذکور اذعان داشت: برآورد زمانی آن شده چهار ماه بود، اما به‌دلیل جابه‌جایی شبکه‌های آب و گاز و فیبر نوری 13 ماهه تحویل داده شد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول