اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

پل غیرهمسطح اتوبان به شهر ابهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: پل غیر‌همسطح ورودی و خروجی اتوبان زنجان ـ قزوین به ابهر با حضور مسئولان افتتاح شد.

پل غیرهمسطح اتوبان به شهر ابهر افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، پروژه پل غیرهمسطح ورودی و خروجی اتوبان به ابهر به طول 910 متر و با اعتباری بالغ بر 5.5 میلیارد تومان با حضور استاندار زنجان و جمعی از مسئولان این شهرستان ظهر امروز افتتاح شد.
استاندار زنجان در این مراسم با بیان اینکه به برکت هفته دولت امسال در استان زنجان شاهد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 230 پروژه با اعتباری بالغ بر 354 میلیارد تومان در بخش‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی هستیم، اظهار داشت: از این تعداد 64 پروژه کلنگ‌زنی و بقیه قابل بهره‌برداری بوده که زمینه اشتغال یک هزار و 100 نفر را نیز فراهم می‌کند.
وی افزود: پروژه ورودی و خروجی تقاطع هم سطح با داشتن سه پل بزرگ از ضروری‌ترین نیازهای این شهرستان بود، چرا که این راه نه تنها برای شهرستان بلکه راه ترانزیت برای استان است.
استاندار زنجان تصریح کرد: به برکت ناظم جمهوری اسلامی استان زنجان در بحث راه رتبه دوم و در بحث مسکن از استان‌های برتر محسوب می‌شود و تا به امروز با تلاش‌های همه مدیران در سطح استان زنجان نخستین استانی هستیم که در دهه فجر امسال پروژه‌های مسکن را به اتمام می‌رسد.
وی اضافه کرد: در بخش اشتغالزایی در سال 90 تا به امروز 25 درصد اشتغالزایی با تلاش مسئولان امر به ثمر نشسته و در بخش‌های دیگر نیز رتبه‌های خوبی را چه در بخش سیاسی‌، اقتصادی‌، عمرانی و امنیتی و... به ثمر رسانده‌ایم.
نماینده مرم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌ورزی دولت در زمینه رفع مشکلات موجود خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که دولت خدمتگزار پروژه‌های خوبی را در سطح کشور و در استان زنجان و در شهرستان ابهر دارد که همگان باید قدردان این تلاش‌ها و زحمات باشیم.
احمد مهدوی افزود: راه‌های روستایی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان ابهر به اتمام می‌رسد و دولت در این زمینه کارهای شایسته‌ای را انجام داده که همگی کارهای ضروری و اساسی ما بوده که در این دو دوره به انجام رسیده که جای قدردانی دارد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول