اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

سالن ورزشی سرخون افتتاح شد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردل گفت: همزمان با هفته دولت سالن ورزشی روستای سرخون از توابع بخش میانکوه به بهره‌‎برداری رسید.

سالن ورزشی سرخون افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار داشت: ساخت این پروژه با زیربنای 900 مترمربع از سال 88  آغاز و در هفته دولت امسال افتتاح شد.
وی اعتبار هزینه شده برای ساخت این سالن ورزشی را 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبارات از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
خسروی با تأکید بر ضرورت توسعه فضاهای ورزشی برای جوانان در خصوص اینکه ورزشکاران هم باید به پرورش جسم و هم به پرورش روح بپردازند، اظهار داشت: در تعلیم اسلامی مطرح شده که انسان یک موجود دو بعدی است و باید در نظر داشت که در کنار قوی کردن جسم باید اعتقاد و ایمانش را هم قوی سازد و ورزشکاران در این راه می‎توانند با استفاده از فرامین اسلام بیشتر با قرآن عجین شوند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امروز ورزش را یک فریضه الهی می‎داند، عنوان کرد: کسانی که نتواند اوقات فراغت خود را هدایت کنند به سوی کسالت و تنبلی پیش می‎روند که این برای جامعه بسیار خطرناک است.
خسروی بیان داشت: امروز ورزشکاران در هر ملت از اقتدار و موجودیت دولت خبر می‎دهند و برای پیشبرد اهداف نظام جامعه باید از افرادی تشکیل شوند که عقل سالم و بدن سالم دارند.
وی با اشاره به نقش ورزش در سلامتی انسان، گفت: امروزه پیشرفت علوم و فـناوری‌ها سبب می‎شود تا انسان‌ها با اتکاء به تکنولوژی نوین، رفتارهای جدیدی را کسب کنند، هر گونه تغییر جدید می‌تواند اثرات متفاوتی را در تمامی ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و اقتصادی انسان به وجود آورد، اما از میان این عوامل آنهایی که در سلامتی انسان تاثیرگذار هستند از نقش ویژه‌ای برخوردارند.
خسروی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فعالیت فیزیکی مناسب می‌تواند تاثیر مهمی در پیشگیری از بروز بیماری‌ها، عوارض آنها و نهایتا مرگ و میر ناشی از آنها داشته باشد، بررسی متون و مقالات علمی در مورد ارتباط بیماری‌ها و فعالیت فیزیکی گویای این مطلب است که ورزش دارای تاثیرات مفیدی در زمینه پیشگیری از بیماری‌های مزمن و غیرواگیر است.
این مقام مسئول تأکید کرد: ورزش یک فعالیت اجتماعی است که امکان ایجاد روابط دوستانه در آن بسیار زیاد است، برهمین اساس فعالیت‌های ورزشی در کاهش افسردگی‌ها و استرس‌های زندگی شهری بسیار موثر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول