اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

21 طرح گازرسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 21 طرح گازرسانی به روستاهای این استان در طول هفته دولت امسال خبر داد.

21 طرح گازرسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
محمود قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در آخرین روز از هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد، عملیات گازرسانی به هفت روستا در شهرستان کهگیلویه آغاز و از سه طرح گازرسانی به روستاهای گچساران بهره‌برداری شد.
سخنگوی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افزود: در طول هفته دولت، هزار و 340 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند که این موضوع یکی از اقدامات موثر دولت در خدمت‌رسانی به روستاها بوده است.
وی بیان داشت: با اقدامات مؤثر دولت در گازرسانی به روستاها، تاکنون 238 روستا در این استان صاحب گاز شده‌اند که امیدواریم در ادامه شاهد گازرسانی به تعداد بیشتری از روستاهای کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
مدیر روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از طرح گازرسانی به سه روستای گچساران را شش میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت: این طرح‌ها حدود 200 خانوار روستایی را در گچساران از نعمت گاز برخوردار می‌کند.
قهرمانی ادامه داد: برای اجرای این 10 طرح گازرسانی در آخرین روز از هفته دولت، 25 هزار و 910 متر شبکه‌گذاری لوله‌های فولادی و پلی‌اتیلن اجرا شده و پیش‌بینی می‌شود که 24 هزار و 250 متر دیگر برای اجرای طرح گازرسانی به هفت پروژه دیگر اجرا شود.
 سخنگوی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: اعتبار اختصاص یافته برای عملیات گازرسانی به 7 روستای شهرستان کهگیلویه، پنج میلیارد و 600 میلیون ریال است که پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح، بیش از 350 خانوار از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول