اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان ملایر صورت پذیرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 19 طرح عمرانی در بخش جوکار

خبرگزاری فارس: تعداد 19 طرح عمرانی در بخش جوکار شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 19 طرح عمرانی در بخش جوکار
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، همزمان با ‌هفته دولت، با حضور تنی چند از مسئولان شهرستانی 19 طرح عمرانی با اعتبار 42 میلیارد و 704 میلیون ریال در بخش جوکار شهرستان ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
از مجموع طرح‌های عمرانی بخش جوکار، عملیات اجرایی دو طرح شامل گازرسانی به شهرک شیشه امام رضا(ع) با اعتبار 18 میلیارد ریال و گازرسانی به روستایی "علیجوق" با اعتبار 475 میلیون ریال آغاز شد.
همچنین 17 طرح عمرانی نیز با اعتبار 24 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از جمله این طرح‌ها افتتاح سه پایگاه مقاومت بسیج با اعتبار 500 میلیون ریال بود.
علاوه بر این پنج طرح جهاد کشاورزی با اعتبار 3 میلیارد و 400 میلیون ریال شامل آبیاری بارانی در روستای حسین‌آباد شاملو با اعتبار یک میلیارد و 99 میلیون ریال، انتقال آب روستای ده‌شاکر با اعتبار 708 میلیون ریال، سه طرح آبیاری بارانی در روستای علوی با اعتبار 585 میلیون ریال و آبرسانی به روستای قشلاق  دهنو توسط امور عشایری با اعتبار یک میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
همچنین در این روز به طور همزمان گازرسانی به پنج روستای بخش جوکار شامل روستاهای آشان قلعه، بوربور، کریم‌آباد، خردمند، موسی‌خان بلاغی در مجموع با اعتباری بیش از 12 میلیارد و 650 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
بهسازی و آسفالت راه روستایی خدری با اعتبار 5 میلیارد ریال به طور 17 کیلومتر، سایت تلفن بی‌سیم روستای کمری با اعتبار یک میلیارد ریال و سایت تلفن بی‌سیم روستای عشاق با یک میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول