اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نخل‌تقی:

6 طرح عمرانی در بندر نخل‌تقی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: شهردار نخل‌تقی از اجرای 6 طرح عمرانی با اعتبار 13 میلیارد ریال در نخل‌تقی خبر داد.

6 طرح عمرانی در بندر نخل‌تقی افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد شیخیانی در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت در بندر نخل‌تقی اظهار داشت: بیان خدمات دولت در تمام ابعاد وظیفه مسئولان است و هفته دولت فرصتی ارزشمند برای این مهم است.
وی افزود: شهید رجایی و باهنر با اخلاص کامل و تنها برای خدمتگزاری و خدمات‌رسانی به مردم تلاش کردند و در راه خدمات خالصانه به مردم به شهادت رسیدند.
شهردار نخل‌تقی خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم نیز با انگیزه خدمات به مردم مناطق محروم و برای رفع فقر و فساد و تبعیض شروع به کار کرد و بدون اغراق طی چند سال اخیر شاهد عمران و آبادانی شهرها و روستاهای دوردست و محروم هستیم.
شیخیانی از اجرای 6 طرح عمرانی با اعتبار 13 میلیارد ریال در نخل‌تقی خبر داد و تصریح کرد: افتتاح مدرسه 9 کلاسه پیامبر اعظم (ص) شهر نخل تقی با مساحت 2 هزار و 800 مترمربع و زیربنای هزار و 800 مترمربع با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریال، محوطه‌سازی شهرداری نخل تقی به مساحت یک هکتار با اعتبار بیش از 6 میلیارد ریال و افتتاح خیابان سربازان گمنام شهر نخل‌تقی به طول 780 متر با اعتبار 380 میلیون ریال از جمله مهم‌ترین طرح‌های هفته دولت در نخل‌تقی است.
وی عنوان داشت: کلنگ‌زنی خیابان 500 متری خلیج فارس بندر نخل تقی با اعتبار بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و ساحل‌سازی در بندر نخل‌تقی نیز از دیگر برنامه‌های مهم در این شهر است.
شهردار نخل‌تقی گفت: فرماندار کنگان و بخشدار پرتلاش عسلویه و همچنین سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی همکاری مطلوبی با شهرداری نخل‌تقی داشته و شورای اسلامی نخل‌تقی نیز در تمام کارها همراهی خوبی داشته است.
شیخیانی خاطرنشان کرد: در سال جهاد اقتصادی از همه ظرفیت موجود استفاده میکنیم و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برمیداریم.
انتهای پیام/ج20       
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول