اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا اعلام کرد:

بهره برداری 12 پروژه عمرانی در نکا

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: همزمان با هفته دولت، 12 پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ... به بهره‌برداری میرسد.

بهره برداری 12 پروژه عمرانی در نکا
رضا آزادی کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا درباره ویژه برنامه‌های هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بزرگداشت و یادواره شهدای والامقام رجایی و باهنر است که شهادت این بزرگوران، راهی روشن برای احقاق حق این نظام بود.
وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای انعکاس عملکردها و فعالیت‌های  مسئولان است، خاطرنشان کرد: مدیران باید تمام فعالیت‌های خود را منعکس و مشکلات موجود بر سر راه توسعه و پیشرفت را برای مردم بازگو کنند.
فرماندار نکا بیان داشت: در برنامه‌های هفته دولت امسال بر آن بودیم تا بحث اطلاع‌رسانی از خدمات و فعالیت‌های دولت به جامعه به‌درستی ارائه شود و عملکردها منعکس شود.
 وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته دولت با حضور روسای ادارات شهرستان در گلزار شهدا آغاز شد، تصریح کرد: برگزاری مراسم انس با قرآن، دیدار با مردم در طول هفته و بزرگداشت شهید رجایی و باهنر از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در طی این هفته در حال اجراست.
آزادی، افتتاح سالن‌های ورزشی، مسکن محرومان، خانه بهداشت، افتتاح دهیاری، شرکت در راهپیمایی روز قدس، بهره‌برداری از کارخانجات، بهسازی راه‌های روستایی، افتتاح پایگاه مقاومت و ... را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته اعلام کرد.
فرماندار نکا ادامه داد: در این هفته در مجموع 12 پروژه مختلف آموزشی، بهداشتی، خدماتی، ورزشی و.. با اعتباری بیش از 45 میلیارد ریال به بهره‌برداری میرسد.
آزادی، همچنین به مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شده در سال جاری تاکنون در شهرستان اشاره کرد و گفت: افتتاح پارک شهید بهشتی، کانال‌های آبیاری، خانه بهداشت، مسکن مهر و...  از جمله پروژه‌های مورد بهره‌برداری در پنج ماهه اول امسال بوده که با اعتباری در حدود 25 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی در پایان تصریح کرد: در مجموع در سال جاری تاکنون پروژه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، خدماتی، ورزشی و ... با اعتباری بیش از 70 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول