اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی استان اصفهان خبر داد:

85 طرح اشتغال هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی استان اصفهان از بهره‌برداری 85 طرح اشتغال، تحویل 46 خانه به مددجویان و بهره‌برداری از یک مرکز گفتار درمانی در شاهین شهر هم‌زمان با هفته دولت در اصفهان خبر داد.

85 طرح اشتغال هفته دولت به بهره برداری می‌رسد
محمود محمد‌زاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه‌های این سازمان در هفته بهزیستی افتتاح شده است، اظهار داشت: گستردگی و خدمات‌رسانی بهزیستی به حدی زیاد است، که پس از افتتاح 380 طرح اشتغال اکنون 85 طرح اشتغال دیگر نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود.
وی افزود: 30 مرکز مدد مددکاری در زمینه اعصاب و روان، ترک اعتیاد در این هفته افتتاح و آغاز به کار می‌‌کند.
رئیس سازمان بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: 46 خانه برای مددجویان ساخته شده که در این هفته تحویل داده می‌شود.
وی همچنین از بهره‌برداری یک مرکز گفتار درمانی در شاهین‌شهر اصفهان خبر داد و گفت: در این ایام از 100 نفر از بازنشستگان بهزیستی استان به مناسبت هفته دولت تجلیل می‌شود.  
محمدزاده به طرح‌های اشتغال سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: در هفته بهزیستی 380 طرح اشتغال افتتاح و نیز 271 خانه به مددجویان تحت پوشش تحویل داده شد.
وی با اشاره به اینکه 11 هزار نفر در سایت اشتغال این سازمان از مددجویان و معلولان ثبت نام کرده‌اند، اضافه کرد: از سهم 14هزار نفر شغل استانداری اصفهان، 8هزار نفر آن توسط سازمان بهریستی تامین میشود.
رئیس سازمان بهزیستی استان اصفهان همچنین به اعطای وام خود اشتغالی اشاره کرد و گفت: وام‌های خود اشتغالی و زودبازده در غالب طرح‌های اشتغال خانگی، استاد شاگردی، کشاورزی و سایر مشاغل در نظر گرفته شده که با استفاده از امکانات موجود خود سازمان راه‌اندازی میشود.
وی با بیان اینکه یک هزار و 600 مرکز خصوصی زیر نظر بهزیستی فعالیت دارند، افزود: 8هزار شغل تا پایان سال‌جاری توسط این سازمان ایجاد خواهد شد.
محمدزاده همچنین از راه‌اندازی شش کارگاه جدید حمایتی خبر داد و بیان داشت: این کارگاه‌ها برای مددجویان ‌ذهنی، ناتوان‌ جسمی و معلولان در نظر گرفته شده که بتوانند فعالیت‌های کاری خود را در حد توان جسمانی خود در فضای کوچک و با وسایل ارزان قیمت انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه از جمله اقدامات این سازمان فروش و حمایت کالا‌های تولیدی مدد‌جویان است، اضافه کرد: در راستای حمایت ویژه از این افراد پیش‌بینی کرده‌ایم که در فضای مجازی بستری را ایجاد کنیم که معلولان و محصولات تولیدی آنها را معرفی و از طریق اینترنتی به فروش برسانیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول