اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب خبر داد:

احداث 3 هزار مسجد توسط دولت نهم و دهم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بناب از احداث بیش از 3 هزار مسجد توسط دولت نهم و دهم خبر داد.

احداث 3 هزار مسجد توسط دولت نهم و دهم
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان بناب، کارهای فرهنگی و عمرانی دولت نهم و دهم در سال‌های اخیر را کم نظیر توصیف کرد و گفت: برخلاف برخی اظهاراتی که می گویند دولت برای برنامه های فرهنگی و آبادانی مساجد کاری نکرده است، در مدت چند سال اخیر تنها در شهرستان بناب چندین پایگاه مقاومت، خانه عالم و مدرسه جدید احداث شده است.
وی از احداث بیش از 3 هزار مسجد توسط دولت دهم تا پایان امسال خبر داد و گفت: با توجه به افزایش منابع مالی و درآمد دولت دهم، قطعاً رفاه و آسایش مردم بیشتر خواهد شد.
برقی همچنین پایگاه‌های مقاومت بسیج را بهترین مکان برای تربیت صحیح و اسلامی نسل جدید دانست و از والدین خواست فرزندان خود را برای رشد و تربیت به این پایگاه‌ها هدایت کنند.
گزارش فارس حاکی است، به مناسبت هفته دولت طی مراسمی با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا ساختمان دهیاری روستای « چپقلو» از توابع شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
ساختمان دهیاری روستای «چپقلو» در زمینی به مساحت 200 متر مربع با زیربنای 60 متر مربع احداث شده که برای تکمیل آن بیش از 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت کشور هزینه شده است.
همچنین به همین مناسبت؛ کانال آبرسانی روستای «چپقلو» بناب به طول 1.5 کیلومتر از سوی جهاد کشاورزی شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
برای اجرای این پروژه نیز 3 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات خشکسالی تأمین و پرداخت شده است.
برپایه این گزارش همچنین با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی، ساختمان پایگاه مقاومت شهید فکوری روستای «روشت کوچک» به بهره‌برداری رسید. این ساختمان در زمینی به مساحت 244 متر مربع با زیربنای 104 متر مربع در مدت 8 ماه احداث شده و برای آن 220 میلیون ریال از محل اعتبارات استانداری هزینه شده است.
زمین این ساختمان را مرحوم کریم سلیمانی اهداء شده و در حال حاضر 250 نفر بسیجی در آن مشغول فعالیت هستند.
همچنین طی مراسمی نمازخانه مدرسه شهید شیرودی روستای زاوشت از توابع شهرستان بناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
این نمازخانه با زیر بنای 130 متر مربع و با اعتباری افزون بر 500 میلیون ریال در مدت 10 ماه احداث شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول