اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 300 دانش‌آموز صورت گرفت؛

برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد جامع قم

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری مراسم اعتکاف به مدت سه روز در مسجد جامع قم خبر داد.

برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد جامع قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام غلامرضا ناظمی از برگزاری برنامه‌های مختلف توسط اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قم در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: از جمله آنها می‌توان به برگزاری محافل قرآنی و مراسم اعتکاف اشاره کرد.
وی با اشاره به اهمیت اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان، این اقدام معنوی را یکی از سنت‌های ارزشمند پیامبر بزرگوار اسلام برشمردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مراسم اعتکاف در مسجد جامع قم در حال برگزاری است، عنوان کرد: این مراسم از روز پنج‌شنبه سوم شهریور شروع و تا شنبه ادامه دارد.
وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این مراسم گفت: در این مراسم نزدیک به 300 دانش‌آموز پسر از مقاطع مختلف تحصیلی حضور دارند.
ناظمی تصریح کرد: در این مراسم برنامه‌هایی همچون روخوانی قرآن، تفسیر سوره انفال، برگزاری حلقه‌های معرفت، کلاس‌های آموزشی، احکام مربوط به ماه مبارک رمضان و بیان داستان قرآنی و... پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول