اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

جریان انحرافی تاکنون به مسجد راه نیافته‌است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: مسجد تنها محلی است که هیچ جریان انحرافی در آن راه نیافته و همواره مرکز رشد و بالندگی بوده است.

جریان انحرافی تاکنون به مسجد راه نیافته‌است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی در دیدار با مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان اظهار داشت: باید به آراستگی مساجد در سطح استان و به ویژه روستاها توجه ویژه‌ای شود.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: باید زمینه حضور دانش آموزان در مساجد حداقل هفته‌ای یکبار به صورت دسته جمعی فراهم شود تا دانش آموزان ضمن آشنایی با این مکان مقدس از بیانات ائمه جماعات بهره‌من شوند.
وی مسجد را بهترین ‌وسیله برای مقابله با جنگ نرم است دانست و گفت: اگر بخواهیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم باید از مساجد بهره بگیریم.
صلاحی بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و محوریت قرار گرفتن مساجد در تمام اعمال عبادی و سیاسی، این نهاد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شد.
وی با اشاره به هجمه فرهنگی امروز دشمنان اسلام اظهار داشت: بسیجی باید متوجه باشد که هیچ‌وقت نباید سنگر خویش را ترک کند و امروز بهترین و والاترین سنگرها مسجد است زیرا امام فرمود مساجد سنگرند و سنگرها را حفظ کنید و اگر ما امروز مسجد را سنگر نبرد خود در مقابل هجمه فرهنگی دشمنان قرار دهیم، با جذب جوانان و نوجوانان بهترین خدمت‌ها را می‌توانیم به اسلام و نظام داشته باشیم
.صلاحی تاکید کرد: استفاده از ائمه جماعات مسلط، آگاه به علوم روز، دارای ارتباط موثر و قوی با جوانان از عواملی است که در جذب نسل آینده ساز کشورمان به مساجد و آشنایی آنان با معارف اسلامی موثر است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول