اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌ شب‌های قدر در مسجد جمکران اعلام شد

خبرگزاری فارس: برنامه‌ ویژه شب‌های قدر در مسجد مقدس جمکران اعلام شد.

برنامه‌ شب‌های قدر در مسجد جمکران اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برنامه احیای 19 ماه رمضان مصادف با 28 مرداد و ضربت خوردن امیرمومنان(ع) از ساعت 22 و 30 دقیقه با قرائت قرآن در مسجد جمکران آغاز می شود.
واحد ارشاد مسجد مقدس جمکران از ساعت 22 و 45 دقیقه، بیان احکام شرعی برای زائران و مجاوران شرکت‌کننده در مراسم پرفیض شب‌های قدر در نظر گرفته است.
دعای جوشن کبیر توسط حجت‌الاسلام محمدپور از ساعت 23 تا 45 دقیقه بامداد در این شب پرفیض قرائت می شود.
در ادامه حاج رضا ایزدی به مرثیه‌خوانی پرداخته و سخنرانی حجت‌الاسلام میرباقری پایان‌بخش احیای شب 19ماه رمضان در ساعت 2 و 30 دقیقه خواهد بود.
در شب 21 رمضان مصادف با 30 مرداد و شهادت امام علی(ع) دعای جوشن کبیر از سوی سیدمهدی میرداماد قرائت شده و علی مالکی‌نژاد به مرثیه‌خوانی پرداخته و آیت‌الله سبحانی سخنرانی ایراد می‌کند.
بر اساس این گزارش، در شب 23 ماه رمضان مصادف با اول شهریور پس از قرائت قرآن و بیان احکام ، دعای توسل ساعت 21 و 45 دقیقه توسط سید‌جواد میرجعفری قرائت شده و بیان احکام و اعمال شب قدر در ساعت 22 و 45 دقیقه از سوی واحد ارشاد جمکران صورت می‌گیرد. مرثیه‌خوانی توسط حسن اخباری و دعای جوشن کبیر توسط حاج حسین یزدان‌پناه قرائت شده و حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نیز به ایراد سخنرانی در این شب می‌پردازد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول