اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

تقویت ارزش‌های فرهنگی با مسجد محوری تحقق می‏یابد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسجد محوری الگوی بسیار مناسبی برای تقویت ارزش‌های فرهنگی در جامعه است.

تقویت ارزش‌های فرهنگی با مسجد محوری تحقق می‏یابد
به گزار ش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان در سال جاری بر ضرورت ارتقای شاخص‌های فرهنگی در جامعه تاکید و اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در کشور و به دنبال آن در استان بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه فرهنگی است که متولیان ذی‌ربط مامور به اجرای این تصمیمات هستند.
وی ادامه داد: بر همین اساس باید سعی شود تصمیماتی در این شورا به تصویب برسد که منجر به ترویج و تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی شده و بر کاهش و رفع ضدارزش‌ها و ناهنجاری‌ها در جامعه بکاهد.
عنابستانی با بیان اینکه ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه به شدت افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: باید مسئولان ذی‌ربط و مردم را نسبت به این مسائل و مشکلات حساس کرد چراکه تا زمانی که این حساسیت در جامعه ایجاد نشود، نمی‌توان مشکلات را از میان برد.
استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت مسجد محوری در جامعه تاکید کرد و گفت: مساجد از همان صدر اسلام مکان مناسبی برای حل مسائل و مشکلات جامعه اسلامی بوده و منشأ خیر و برکت برای مسلمان است.
عنابستانی اضافه کرد: مسجد محوری الگوی بسیار مناسبی برای تقویت ارزش‌های فرهنگی بوده این در حالیست که به مسجد محوری و محله محوری به خوبی توجه نشده و نقش و اهمیت آن نادیده گرفته شده است.
وی در ادامه با پاسداشت خدمات ارزشمند آیت‌الله ناصری نماینده سابق ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: آیت‌الله ناصری انسانی والا و برجسته است که 25 سال از عمر گرانبهای خود را وقف مردم این استان کرد و جای خالی ایشان بسیار محسوس است.
عنابستانی ادامه داد: بر همین اساس به پاس این خدامت و تلاش‌های صادقانه نکوداشتی در روز 16 شهریور سال جاری برای این مقام والا در استان برگزار می‎شود.
وی بر ضرورت همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این نکوداشت تاکید کرد و گفت: با مشارکت مناسب و برگزاری هرچه باشکو‌ه‌تر این نکوداشت شاید بتوانیم گوشه‌ای از خدمات آیت‌الله ناصری را جبران کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول