اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج:

تقویت ارتباط مسجد و مدرسه در اولویت است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان سنندج تقویت ارتباط بین مسجد و مدرسه را یکی از اولویتهای کاری این اداره بیان کرد و گفت: این مهم از اهداف نظام آموزشی است.

تقویت ارتباط مسجد و مدرسه در اولویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خلیل کریمی ‌در مراسم جشن نزول قرآن کریم ویژه دانشآموزان سنندجی که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش هر سال مراسم جشن نزول قرآن کریم را در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به منظور آشنایی دانشآموزان با این کلام الهی برگزار میکند.
وی به اهداف برگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود: استفاده از لحظات ماه مبارک رمضان به عنوان یک فرصت معنوی در تعلیم و تربیت دانشآموزان و توجه و تمرکز به مبانی قرآن کریم و تاثیر آن در زندگی روزانه دانشآموزان را از جمله اهداف برگزاری این مراسم قرآنی عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم موجب میشود دانشآموزان بیش از پیش با قرآن کریم و آیات این کلام الهی آشنا شوند و آن را بهتر در زندگی خود به کار ببرند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سنندج اضافه کرد: قرآن برای همه انسانها چشم بینا و برای همه مومنان شفا، برکت و بشارت است.
کریمی ادامه داد: راه راست در بین مسلمانان بهترین راهی است که در سر تا سر دنیا وجود دارد چرا که این راه مزین به استفاده از کلام الهی است.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیز امروز خوشبختانه با بهرهگیری از دستوارات الهی و بکاربردن آن در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره همواره در تمامی عرصهها پیشگام و پیشتاز است.
وی در پایان سخنان خود یادآور شد: همه ما مسلمانان باید از این کتاب الهی نهایت استفاده را ببریم چرا که تنها با رعایت فرامین این کتاب است که میتوانیم وحدت و انسجام خود را حفظ کرده و دشمنان اسلام را مایوستر و ناامیدتر از همیشه گردانیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول