اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد:

برپایی جلسات تفسیر قرآن در 88 مسجد دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برپایی جلسات تفسیر قرآن در بیش از 88 مسجد در دشتستان خبر داد.

برپایی جلسات تفسیر قرآن در 88 مسجد دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوینیا دوشنبه‌شب در بازدید از مراسمات انس با قرآن در بخش آبپخش اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی در ماه مبارک رمضان با کیفیت بسیار خوبی در سطح شهرها و روستاهای سراسر استان برگزار شد و این برنامه‌ها تا انتهای ماه مبارک رمضان تداوم خواهد داشت.
وی افزود: برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت قرآن، جلسات تفسیر و دعوت از قاریان بین‌المللی در سطح استان بوشهر برگزار شد و مجالس مختلف سخنرانیهای دینی و مذهبی و جلسات اخلاق قرآنی را نیز در استان برپا کردیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برپایی جلسات تفسیر قرآن در بیش از 88 مسجد در دشتستان خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر برنامه آموزشی احکام و تفسیر قرآن کریم با حمایت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در 200 مسجد این استان در حال برگزاری است و این مجالس در 88 مسجد دشتستان نیز اجرایی شده است.
موسوینیا خاطرنشان کرد: در جلسات آموزشی و تفسیر قرآن، سعی شده از حضور اساتید برجسته دانشگاه و روحانیون برجسته و علمای علوم قرآنی استفاده کنیم و از جوانان انتظار داریم حضوری پرشور در این برنامه‌ها داشته باشند.
وی اضافه کرد: آبپخش از شهرهایی است که مردمی علاقمند به علوم قرآنی و دینی دارند و در تمام محافل قرآنی، شاهد حضور بینظیر مردم هستیم.
این مسئول گفت: پژوهش‌های دینی و بویژه تحقیق در علوم قرآنی در صدر اولویت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قرار دارد و اداره پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی، در تمام ایام سال فعال و پویاست.
موسوینیا بیان داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس با قرآن کریم، دوری از گناهان و نزدیکی به پروردگار است و باید از این ایام نهایت بهره را ببریم.
وی اذعان داشت: از روحانیون مستقر و اعزامی انتظار داریم در تبیین علوم قرآنی توجه و عنایت بیشتری داشته باشند و قرآن را به شکل صحیح آموزش دهند تا مورد استفاده بهینه قرار گیرد و امیدوار هستیم بتوانیم در انجام وظایف محوله موفق باشیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول