اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد؛

جمع‌آوری زکات فطره در 2100 مسجد گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت: برای نخستین بار در گیلان دو‌هزار و 100 مسجد در سطح استان زکات فطره و کفاره را جمع‌آوری می‌کنند.

جمع‌آوری زکات فطره در 2100 مسجد گیلان
حسین علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اقدام‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری فطریه مردم اظهار داشت: از ساعت 4.5 صبح فردا چهارشنبه تا 8 شب به مناسبت روز عید فطر تعداد 276 ایستگاه ثابت برای جمع‌آوری زکات فطریه مردم در نقاط مختلف استان مستقر می‌شوندکه 140 ایستگاه در رشت است.
وی ادامه داد: علاوه بر این ایستگاه‌هایی که توسط کمیته امداد درنظر گرفته شده است، برای نخستین بار بر اساس ساماندهی ستاد زکات کمیته امداد امسال تعداد دو‌هزار و 100 مسجد در سطح  استان زکات فطریه و کفاره را جمع‌آوری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه از این تعداد مساجد 118 مسجد در رشت است، افزود: امسال برای نخستین بار مساجد نیز فطریه‌های مردم را جمع‌آوری می‌کنند.
وی اضافه کرد: زکات فطره جمع‌آوری شده برای نخستین بار در اختیار کمیته امداد قرار نمی‌گیرد.
علی‌محمدی ابراز داشت: مساجد مذکور از طریق هیئت امنا و روحانیون زکات را جمع‌آوری می‌کنند که با شناسایی فقرا و نیازمندان همان منطقه توزیع می‌شود.
وی درباره جمع‌آوری زکات در سال گذشته متذکر شد: سال گذشته 155 میلیون تومان زکات فطره و کفاره مردم گیلان از طریق کمیته امداد استان جمع‌آوری شده بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول