اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی ‏فقیه در سپاه قائم:

مسجد خنثیکننده نقشه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل ‏محمد (عج) استان سمنان تاکید کرد: مسجد خنثیکننده نقشه‌های دشمنان است و به همین منظور باید توجه بیشتری به مساجد شود.

مسجد خنثیکننده نقشه‌های دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در همایش بزرگ ائمه جمعه و جماعات که با حضور فرماندهان رده‌های بسیج، روسای هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی شهرستان سمنان در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: از جمله ترفندهای استعمار و دشمنان داخلی و خارجی برای محو اسلام، خاموش کردن چراغ و رونق مساجد است.
وی تصریح کرد: از گذشته تاکنون تمام سعی و تلاش دشمنان در خلوت کردن مساجد به عنوان پایگاه‏های ضداستکباری بوده است.
مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه قائم آل‏ محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مساجد و محافل دینی سنگرهای اسلام در مقابل شیاطین است، خاطرنشان کرد: هیئت امنا، امام جماعت، جوانان و مردم به عنوان ارکان مسجد محسوب میشوند و این ارکان با درایت و تیزبینی در سنگر اسلام، اهداف شوم دشمن را خنثی میکنند.
وی یکی از آسیب‌های وارده بر مسجد را تخریب فرهنگی مساجد عنوان کرد و افزود: کسانی که به عنوان ارکان مسجد هستند باید با رفتار شایسته و ارتقای بصیرت دینی خود سعی در جذب جوانان و نمازگزاران داشته و در این زمینه تلاش کنند.
رعایتی حضور بسیج را در عرصه جنگ نرم ضروری دانست و بیان کرد: آنجا که مردم را از نظر دنیای بیمه کرده و موتور محرکه مردم به شمار میآید، جایی جز مساجد نیست.
وی با بیان اینکه بعضی از افراد عالم دین محسوب میشوند اما بصیر نیستند، گفت: وحدت و هم‌آوایی سه رکن امام جماعت، هیئت امنا و بسیج موجب بصیرت‏افزایی و تشخیص مسائل شبهه‌گون خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولیفقیه در سپاه قائم آل ‏محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: بسیج و گروه‌های مختلف مردمی رسالت خویش را عینیت بخشیده‌اند و به همین دلیل دشمنان از مسجد به عنوان مرکز نیرومند پشتیبانی انقلاب و ستاد عملیاتی رهبر انقلاب اسلامی در هراس و وحشت بوده و بارها مساجد آماج حملات دژخیمان رژیم سابق قرار گرفته است.
رعایتی ادامه داد: هم‏اینک نیز دشمنان داخلی و خارجی درصدد خلوت کردن و دور کردن مردم به خصوص جوانان از مساجد هستند.
وی بحث مهم دیگر در مسجد را مدیریت و امامت آن دانست و افزود: این رسالت ویژه و مهم امامت در نماز نوعی رهبری و پیشوایی است که لازمه آن وجود امام جماعتی واجد کمال، خصال، روحیات و عملکردهای پسندیده‌ بوده که همان کمالات در سطح بالاتری برای رهبری صالح جامعه اسلامی مطرح است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول