اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند قزوین:

تمام محورهای اصلی شهر قزوین برف‌روبی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از انجام عملیات برف‌روبی در تمام محورهای اصلی حوزه شهرداری خبر داد.

تمام محورهای اصلی شهر قزوین برف‌روبی شد

مجتبی منتظری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بر اثر بارش‌های سنگین و غافلگیرانه برف و حجم بالای آن در روزهای گذشته، تعداد 148 درخت در سطح شهر شکسته شد که مسدود شدن برخی خیابان‌ها و معابر را به دنبال داشت.

وی افزود: با تلاش عوامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، تمام درخت‌ها و شاخه‌های شکسته شده تا ساعت 8 صبح روز جمعه جمع‌آوری و مسیرها بازگشایی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به انجام عملیات برفروبی در تمام محورهای اصلی حوزه شهرداری، تصریح کرد: تدارک و تجهیز خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند در عملیات برفروبی و نمک‌پاشی از روز پنجشنبه چهاردهم آذر ماه تا به امروز با به کارگیری 72 دستگاه خودروی سبک و سنگین از قبیل 10 دستگاه گریدر، سه دستگاه لودر، 31 دستگاه خاور، 14 دستگاه وانت نیسان و نیز دو دستگاه مینی لودر (باب کت) صورت گرفت.

منتظری حضور 372 نفر در عملیات خدمات‌رسانی و برفروبی را در سه روز اخیر مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: علاوه بر این برای پاکسازی کامل سطح شهر از 14 دستگاه برف‌روب، سه دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، 120 نفر نیروی نظارتی، 673 نفر کارگر خدماتی در سطح شهر و ایستگاه‌های هفت‌گانه نیز بهره‌گیری شد.

وی با بیان اینکه سه هزار و 175 کیسه نمک و 604 تن ماسه‌نمک نیز در این پاکسازی‌ها مورد استفاده قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در کنار بازدیدهای میدانی که از سوی عوامل ایستگاه‌های هفت‌گانه سازمان مدیریت پسماند به انجام رسید، مرکز کنترل خدمات شهری سازمان نیز از طریق دوربین‌های موجود در سطح شهر مکان‌هایی را که نیاز به برفروبی و نمک‌پاشی داشتند، اعلام کرد و در کمترین زمان ممکن نسبت به خدمات‌رسانی در آن اقدام شد.

انتهای پیام/77011/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول