اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر:

عملیات برف‌روبی در کجور انجام شد/ راه‌های مواصلاتی باز است

رئیس اداره راه و شهرسازی نوشهر از انجام عملیات برف‌روبی و ریزش‌برداری در کجور خبر داد و گفت: تمام راه‌های مواصلاتی این منطقه باز است.

عملیات برف‌روبی در کجور انجام شد/ راه‌های مواصلاتی باز است

درویش علی‌میار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر گفت: با دریافت گزارش بارش برف نسبتا شدید در بخش کوهستانی کجور تعداد پنج دستگاه خودروی برف‌روب به این منطقه اعزام شد تا عملیات برف‌روبی را انجام دهند.

وی افزود: پس از ورود خودروهای برف‌روب در بخش کوهستانی کجور عملیات برف‌روبی در محور اصلی و مواصلاتی کجور توسط نیروهای راهداری انجام شد و از انباشت بیش از حد برف در جاده‌های مواصلاتی بخش کجور جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره راه و شهرسازی کجور تصریح کرد: همچنین در محور فرعی در منطقه دشت نظیر به سمت روستای کی‌کوه نیز علاوه بر برف‌روبی، عملیات ریزش‌برداری در این محور که بر اثر بارش برف رخ داده بود از سوی نیروهای راهداری با موفقیت کامل انجام شد.

وی افزود: هم‌اکنون کلیه راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی در بخش کوهستانی کجور تا این لحظه باز است و تردد خودروها در آن جریان دارد.

میار تاکید کرد: با توجه به اینکه راه‌های مواصلاتی در کجور برف‌روبی و پاکسازی شد اما تمامی رانندگان خودروهایی که قصد تردد در جاده‌های کوهستانی کجور را دارند به دلیل لغزندگی و یخبندان جاده‌های این مسیر باید حتما وسایل ایمنی همچون زنجیر چرخ و ضدیخ را با خود به همراه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای‌پیام/2296/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول