اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دوگنبدان خبر داد

آمادگی 24 ساعته شهرداری دوگنبدان برای روزهای بارانی

شهردار دوگنبدان گفت: شهرداری دوگنبدان آمادگی کاملی برای خدمات‌رسانی به شهروندان در روزهای بارانی دارد.

آمادگی 24 ساعته شهرداری دوگنبدان برای روزهای بارانی

اردوان زینل‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان آمادگی شهرداری در روزهای بارانی اظهار داشت: شهرداری دوگنبدان به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمات در روزهای بارانی در صورت بروز رویدادهایی از جمله آب گرفتگی معابر و جداول است.

وی افزود: تمامی پرسنل خدماتی شهرداری برای روزهای بارانی ساماندهی شده و از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: شهرداری دوگنبدان با سه اکیپ و تعداد 30 نیرو از پرسنل خدماتی و عمرانی آماده مقابله با آبگرفتگی معابر، سرریز شدن کانال‌ها، جوی‌ها و شناور شدن پسماندهای رها شده در گوشه و کنار شهر هستند.

زینل‌زاده ابراز کرد: اکیپ‌های شهرداری مجهز به دستگاه‌های از جمله لودر، بیل و ماشین‌های آتش‌نشانی به همراه نیروهای خدماتی هستند.

وی با اشاره به حادثه غرق شدن نوجوان 12 ساله در نزدیکی روستای اسلام آباد گچساران گفت: در این حادثه نیروهای شهرداری با کمک دیگر نیروهای امدادی تا ساعت چهار و نیم عصر درگیر این حادثه و پیدا کردن جسد نوجوان غرق شده بودند.

زینل‌زاده عنوان کرد: پرسنل و نیروهای خدماتی شهرداری دوگنبدان با تلاش و جدیت در پاکیزگی شهر فعال هستند اما همکاری هر چه بیشتر شهروندان در رعایت پاکیزگی و مقررات شهروندی نیز سبب کاهش ملموس گرفتگی معابر، جداول، جوی‌ها و سرازیر شدن پسماندها در خیابان در روزهای بارندگی می‌شود.

انتهای پیام/82001/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول