اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان خبر داد

بسیج امکانات شهرداری زنجان برای پاکسازی خیابان‌ها از برف

معاون خدمات شهری شهردار زنجان از بسیج امکانات شهرداری زنجان برای پاکسازی معابر و خیابان‌ها از برف خبر داد.

بسیج امکانات شهرداری زنجان برای پاکسازی خیابان‌ها از برف

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بارش برف طی 36 ساعت گذشته در سطح شهر زنجان اظهار داشت: شهرداری با همه توان خود در صدد خدمات‌رسانی به مردم در این مدت بوده است.

وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری اقدام به بازگشایی مسیرهای شهری با توجه به اولویت تعریف شده به هنگام بارش می‌کنند، ادامه داد: خیابان‌ها و مسیرهای اصلی در اولویت بازگشایی قرار دارند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان به نمک‌‌پاشی‌های انجام شده از زمان آغاز بارش‌ها اشاره و تصریح کرد: از صبح امروز کار جمع کردن برف از سطح خیابان‌ها آغاز شده است.

این مسئول در پاسخ به سئوالی در مورد عدم پاک‌سازی معابر اصلی در ساعات اولیه بعد از بارش‌ها گفت: حجم بارش در نحوه عملکرد نیروها تاثیر داشته است.

محمدی با سنگین توصیف کردن میزان بارش‌ها در سطح شهر زنجان اضافه کرد: شهرداری زنجان امکانات قابل توجهی را برای مواجه با بارش‌ها دارد.

وی با بیان اینکه مردم به ویژه در خیابان‌های فرعی اقدام به ریختن برف‌های منازل خود به خیابان‌ها می‌کنند، خاطرنشان کرد: این اقدام مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم به وجود می‌آورد.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان اذعان داشت: مردم از ریختن برف‌‌های جمع شده در منازل به خیابان‌ها پرهیز کنند تا مشکلات عبور و مرور برای عابران کاهش یابد.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول