اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد

شهرداری و نظام مهندسی مسئول برخورد با تخلفات ساختمانی

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به وضعیت ساخت و سازهای شهر ملایر گفت: تخلفات ساختمانی پس از صدور پروانه در ملایر یکی از مشکلات امروز در این شهر است که در این زمینه شهرداری و نظام مهندسی موظف به جلوگیری و برخورد با این مسئله است.

شهرداری و نظام مهندسی مسئول برخورد با تخلفات ساختمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت صبح امروز در مراسم معارفه شهردار ملایر با اشاره به اینکه هر روز در کشور شاهد پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار داشت: این پیشرفت و موفقیت‌ها به خاطر جانفشانی شهدا و ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه امروز این امر وظیفه همه مسئولان و مدیران را در کشور سنگین‌تر می‌کند، افزود: آنچه در کار مهم است، خدمت برای خدا و کسب رضایتمندی مردم است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه هر کسی در هر پست و مقامی همواره باید با یک نگاه و آن هم اجرای عدالت انجام وظیفه کند، بیان داشت: اجرای عدالت کاری سخت اما دلنشین است که مسئولان نظام همواره باید این مهم را مدنظر داشته باشند.

وی مردم را ولی‌نعمت و صاحبان اصلی نظام انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: اجرای عدالت در بین مردم ادامه راه ائمه معصومین، امام خمینی و شهدای انقلاب است که برای رسیدن و تحقق این هدف جان خود را فدا کردند.

آزادبخت در ادامه با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ملایر این شهر را شهری پویا و سرزنده برشمرد و گفت: باید برای خدمت به مردم شهرستان از هیچ کوششی دریغ نشود و از همه ظرفیت‌های شهرستان نهایت استفاده را ببریم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت ساخت و سازهای شهر ملایر ابراز داشت: تخلفات ساختمانی پس از صدور پروانه در ملایر یکی از مشکلات امروز در این شهر است که در این زمینه شهرداری و نظام مهندسی موظف به جلوگیری و برخورد با این مسئله است.

فرماندار ملایر در ادامه با اشاره به مشکلات و شکایات در سد معبر در سطح شهر ملایر اظهار داشت: در این زمینه نیز شهرداری تاکنون اقداماتی را داشته، اما این کافی نیست و باید نیروی انتظامی و فرمانداری نیز در جمع‌آوری سد معبر در شهر با شهرداری همکاری کرده و نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز باید همکاری لازم را با شهرداری برای تسریع در کار مردم داشته باشند و از مراجعات زیاد و به زحمت انداختن مردم جلوگیری شد.

آزادبخت در ادامه به بحث استخدام نیروها در شهرداری اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز شهرداری باید در نحوه جذب نیرو با روند قانونی اقدام کند تا ابهامی برای مردم نداشته باشد.

وی به خصوصیات شهردار ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات ارزنده آقای امامی طی مدت خدمت در دستگاه‌های مختلف از جمله اوقاف و شهرداری قابل تقدیر است.

فرماندار ملایر افزود: امیدواریم بتوانیم از با توجه به این سوابق ارزنده از توانمندی‌های ایشان برای اعتلای بیشتر شهر ملایر در دوره کاری جدید بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول