اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کاهش نیروی‌ شهرداری‌های استان باید از جایی آغاز شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیچ نیروی جدیدی به بدنه شهرداری‌ها تزریق نخواهد شد، گفت: کاهش نیروهای شهرداری‌های استان باید از جایی آغاز شود.

کاهش نیروی‌ شهرداری‌های استان باید از جایی آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شهرداران کهگیلویه و بویراحمد که در محل فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار داشت: اگرچه استان کوچک ما دچار مشکلات و نارسایی‌ها بوده است، اما اگر با تلاش و برنامه‌ریزی پیشرفت حاصل شود، نمود بیشتری خواهد داشت.

وی افزود: مردم در کمال صداقت متخصصانی را به عنوان شورای شهر انتخاب کرده و شورای شهر نیز بر اساس انتخاب مردم اقدام به انتخاب افرادی متخصص و کاربلد در حوزه شهری کرده‌اند که امیدواریم تلاش و فعالیت این عزیزان سبب پیشرفت در حوزه شهری استان شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید از شعار داشتن برنامه البته بدون عمل پرهیز کرد، ابراز داشت: باید داشتن چشم‌انداز و برنامه عملیاتی را تمرین کرد و به عنوان مثال برای 20 سال یک شهر برنامه‌ریزی و طراحی صورت گیرد.

خادمی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان داشت: البته کارهای فرهنگی نباید فراموش شود اما اولویت اصلی ما در برهه کنونی فعالیت‌های عمرانی است.

وی ادامه داد: مسئولان نباید تنها به اعتبارات بیندیشند و باید در پی پیدا کردن انرژی و راه‌های پنهان و نامرئی باشند.

خادمی با مطرح کردن دستاورد انقلاب اسلامی به عنوان عملکرد بزرگ امام راحل، عنوان کرد: امام راحل با درایت و ژرف‌اندیشی لایه‌ها و انرژی‌های پنهانی که از چشم دیگران پنهان بود را کشف و سبب ایجاد انقلابی شد که با اقتدار به پیش‌ می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تزریق تسهیلات بانکی و فروش اوراق مشارکت می‌تواند کمک بزرگی به حل مشکلات شهرداری‌ها باشد، افزود: باید از تجربه شهرداری‌های استان‌های موفق استفاده کرده و مشکلات را کاهش داد.

خادمی با تأکید بر اینکه جذب نیرو به صورت غیررسمی توسط شهرداری‌ها فرهنگی غلط است، خطاب به شهرداران تأکید کرد: شما دیگر به این امر اهتمام نورزید ما هیچ نیروی جدیدی در بدنه شهرداری‌ها تزریق نمی‌کنیم و به زودی اقدام به کاهش نیرو خواهیم کرد زیرا این تعداد نیرو بسیار زیاد است.

وی با اشاره به تعداد پرسنل شهرداری یاسوج گفت: به عنوان مثال پرسنل مورد نیاز و مصوب شهرداری یاسوج 80 نفر بوده در حالی که افزون بر یک‌هزار و 100 نفر مشغول به کار هستند.

خادمی در پایان متذکر شد: از جایی باید کاهش نیرو همچنین افزایش بهره‌وری و رسیدن به استاندار‌های لازم آغاز شود.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول