اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سوق:

کارکنان شهرداری سوق 7 ماه است که حقوق نگرفته‌اند

شهردار سوق گفت: کارکنان شهرداری سوق هفت ماه است که حقوق نگرفته‌اند.

کارکنان شهرداری سوق 7 ماه است که حقوق نگرفته‌اند

مراد مرادی‌پور امروز در گفت‌و‌گو  با فارس در گچساران با بیان اینکه نسبت به توزیع اعتبارات در سطح استان اعتراض داریم، اظهار کرد: در موضوع ارزش افزوده سوق را به اندازه مادوان نیز حساب نمی‌کنند.

وی با بیان این‌که اگر تهران، تهران شد با نفت کهگیلویه و بویراحمد به این مرحله رسید، افزود: در سنوات گذشته کمک‌های از طریق شهرداری تهران به شهرهای کوچک صورت می‌گرفت که این مسئله هم اکنون منتفی شده زیرا معتقدند که درآمد شهرداری متعلق به شهر تهران است.

مرادی‌پور با طرح سئوالی مبنی بر این‌که چرا نباید درآمد نفتی در کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شود در این استان نیز توزیع شود، گفت: آیا استانی که تولید‌‌کننده 20 درصد نفت کشور است باید دارای سهمیه‌ سالانه یک میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت باشد؟

شهردار سوق با بیان این‌که شهرداری سوق بحران‌زده است، تأکید کرد: چگونه شهرداری سوق می‌تواند طرح‌های فرهنگی، مالی و عمرانی را در سطح این شهر عملیاتی کند در حالی که پرسنل و کارکنان این شهرداری هفت ماه حقوقی دریافت نکرده‌اند.

مرادی‌پور با بیان اینکه شهرداری سوق وارث بدهکاری شهرداری سابق این شهر است، اذعان کرد: متأسفانه به دلیل عدم پرداخت هفت ماه حقوق پرسنل شهرداری سوق به کارکنان و پرسنل در بسیاری از مواقع پرسنل و خانواده‌های آنها گلایه می‌کنند.

وی متذکر شد: این مسئله زیبنده شهرداری نیست که روزانه خانواده‌های پرسنل برای احقاق حقوق خود به شهرداری گلایه کنند.

مرادی‌پور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر خواسته شما از مسئولان مربوطه برای حل این مشکل بزرگ چیست، افزود: خواسته من از مسئولان مربوطه این است که نسبت به پرداخت هفت ماه حقوق معوقه پرسنل شهرداری همکاری و تعامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت هفت ماه حقوق پرسنل شهرداری توان و حوزه عمل شهرداری بالا رفته و انجام خدمات شهرداری تسریع بخشیده می‌شود.

مرادی‌پور با بیان این‌که تعداد پرسنل شهرداری سوق بیشتر از حد مورد نیاز است، ادامه داد: در حال حاضر شهرداری سوق دارای 32 پرسنل است که من با 22 نفر نیز می‌توانم به امورات شهرداری بپردازم.

شهردار سوق اذعان کرد: درآمدهای این شهرداری پنج میلیون تومان بوده در حالی که حقوق قابل پرداخت به پرسنل و کارکنان افزون بر 50 میلیون تومان است.

مرادی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر تأمین اجتماعی با محکوم کردن شهرداری سوق به مبلغ 200 میلیون تومان حساب‌های ما را بسته است گفت: تأمین اجتماعی دفترچه‌های پرسنل را تمدید یا تعویض نمی‌کند و این سبب تحت فشار قرار گرفتن پرسنل برای درمان و استفاده از خدمات پزشکی با وضعیت بد اقتصادی می‌شود.

انتهای پیام/82014/ل40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول