اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار زنجان:

ستاد برف‌روبی شهر زنجان در شهرداری تشکیل شد

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان از آماده شدن تجهیزات مربوط به ستاد برف‌روبی در سطح شهر خبر داد و گفت: کمبود تجهیزات برای برف‌روبی در مواقع بارش برف هم توسط بخش خصوصی جبران می‌شود.

ستاد برف‌روبی شهر زنجان در شهرداری تشکیل شد

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پشت سر گذاشته شدن دهه نخست محرم اظهار داشت: حجم زیادی از نیروهای شهرداری برای پاکسازی و نظافت شهری در این ایام مشغول بودند.

وی افزود: کار نیروهای خدمات شهری در ایام محرم بسیار بیشتر از روزهای معمول شده بود که بیانگر لزوم دقت شهروندان در این امور است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد عدم نظافت خیابان‌ها به ویژه برگ‌های پاییزی گفت: پاکسازی معابر اصلی در اولویت شهرداری در این مورد قرار دارد.

این مدیر شهری افزود: با توجه به گستردگی شهر زنجان نیروهای فعال خدمات شهری در صدد اقدام یکپارچه در این مورد هستند تا به صورت همه‌گیر اقدام به پاکسازی این امور کنند.

محمدی تعداد افراد مشغول به کار در معاونت خدمات شهری را 550 نفر اعلام و اضافه کرد: این افراد وظیفه نظافت امور شهری را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: مناطق سه‌گانه شهرداری زنجان حدود 200 دستگاه خودرو برای انتقال زباله در اختیار دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به تغییر زمان جمع‌آوری زباله‌های شهری اضافه کرد: این ساعت از 21 شب به چهار صبح تغییر می‌کند.

این مدیر شهری زمان تغییر ساعات جمع‌آوری زباله‌های شهری را روز اول آذرماه اعلام کرد و گفت:‌ تغییر زمان جمع‌آوری زباله‌ها در راستای تسهیل مدیریت شهری انجام می‌شود.

محمدی به تشکیل ستاد برف‌روبی در شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: این ستاد در مناطق سه‌گانه شهرداری زنجان تشکیل شده است.

وی از آماده شدن تجهیزات مربوط به برف‌روبی در سطح شهر خبر داد و افزود: کمبود تجهیزات برای برف‌روبی در مواقع بارش برف هم توسط بخش خصوصی جبران می‌شود.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول