اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

بسیج بزرگترین حامی برای ولایت فقیه است

فرماندار بشرویه گفت: امروز بسیج در عرصه انقلاب اسلامی حامی بزرگی برای ولایت فقیه است.

بسیج بزرگترین حامی برای ولایت فقیه است

  به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در نشست ستاد هفته بسیج بشرویه، اظهار داشت: بعد از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان به برکت وجود تفکر بسیجی در جامعه خنثی شده است.

وی ادامه داد: مقوله بسیج متعلق به ارگان خاصی نیست بلکه منش و روحیه بسیجی در تمامی یاران اسلام و مدافعان انقلاب و ولایت جریان دارد.

فرماندار بشرویه افزود: با توجه با بیانات امام خمینی(ره)، بسیج لشگر مخلص خداست که هدفی جز رضای خدا و حاکم ساختن ارزش‌ها و مبانی ناب الهی و اسلامی ندارد.

مهدی‌نژاد متذکر شد: وجود روحیه بسیجی در جوانان ما سبب پیروزی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس شد و امروز نیز تداوم همین روحیه سبب پیشرفت انقلاب اسلامی ایران در سایر عرصه‌های نظامی، دفاعی و اجتماعی شده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه یوم الله 13 آبان، گفت: با توجه به تغییرات اخیر اوضاع سیاسی جهان بر علیه نظام ایران به سرکردگی استکبار جهانی، امسال باید بیش از گذشته شاهد حضور پرشور مردم در عرصه استکبار ستیزی 13 آبان باشیم.

فرماندار بشرویه یادآور شد: این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی به نسبت جمعیت خود شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و به طور یقین مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان بشرویه همپای سایر هموطنان در راهپیمایی با شکوه 13 آبان مشتی محکم بر دهان استکبار خواهند زد.

انتهای پیام/69006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول