اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات به منزله شکست دشمنان است

فرماندار بشرویه حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات را به منزله شکست دشمنان دانست.

حضور آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات به منزله شکست دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان بشرویه اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند چرا که مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسئله روز کشور در انتخابات امسال متجلی می‌شود.

وی ادامه داد: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مستلزم به کارگیری تمام توان، شور و شعور مردم برای شرکت در انتخابات است و برای اینکه بار دیگر حماسه ماندگاری در تاریخ ایران به ثبت برسد، حضور آگاهانه و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی ضروری است.

انتخابات مظهر آزادی ملت در تعیین سرنوشت کشور است

فرماندار بشرویه با بیان اینکه انتخابات مظهر آزادی ملت در تعیین سرنوشت کشور است، گفت: انتخابات امسال از جهات مختلفی با انتخابات دوره‌های گذشته متفاوت است چرا که دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان برگزار می‌شود.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به معنای قدرت مردم در اداره کشور و در دست داشتن سرنوشت کشور به دست ملت است و کسی را انتخاب می‌کنیم که بعد از رهبری بالاترین شخصیت نظام و قدرت اجرایی کشور و ریاست جمهوری اسلامی ایران را در دست می‌گیرد.

وی ابراز داشت: حساسیت انتخابات امسال از این جهت است که هم برای جمهوری اسلامی و هم برای دیگر ملل جهان که بیداری اسلامی به ظهور رسیده است، سرنوشت‌ساز است.

فرماندار بشرویه عنوان کرد: امروز چشم امید دشمنان نیز به انتخابات دوخته شده و از چند ماه گذشته تمام توان خود را در ابعاد اقتصادی و تشدید تحریم‌ها علیه ایران به کار گرفته‌اند تا مردم را نسبت به نظام دلسرد و ناامید کنند تا حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نشان دهند.  

این مسئول متذکر شد: مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات اخیر خود بارها بر حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح تاکید داشته‌اند و مسئولان نظام را برای برگزاری هر چه باشکوه انتخابات سالم سفارش کرده‌اند.

مهدی‌نژاد خاطر نشان کرد: تمام تشکیلات اجرایی و نظارتی و امکانات برای برگزاری انتخابات در شهرستان بشرویه فراهم شده و انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و امانتداری کامل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول