اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

نباید خدمات ارزنده دولت نهم و دهم نادیده گرفته شود

فرماندار بشرویه گفت: دولت نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه داده که حتی در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است و نباید در پایان عمر دولت، تلاش‌ها و خدمات نادیده گرفته شود.

نباید خدمات ارزنده دولت نهم و دهم نادیده گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان بشرویه اظهار کرد: انتخابات 24 خردادماه به حول قوه الهی در سطح کشور به بهترین نحو و در سلامت کامل برگزار شد و خدا را شاکر هستیم که حضور چشم‌گیر و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، خواب خوش را از چشم دشمنان ربود.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی نیز در سطح شهرستان بشرویه در نهایت سلامت و امنیت برگزار شد و از تمامی کسانی که در خلق حماسه سیاسی اعم از نامزدها، مسئولان ستادها و طرفداران کاندیداها که با اخلاق انتخاباتی حضور داشتند، قدردانی می‌شود.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: انتخابات امسال که حماسه سیاسی به معنای واقعی کلمه بود نتیجه آن از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس اثرگذارتر بود چرا که دشمنان نظام از انتخابات سال 88 تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با توطئه‌چینی پس از انتخابات، در کشور بحران ایجاد کنند.

مهدی‌نژاد افزود: اما این نقشه شوم دشمنان با رهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت و اطاعت محض مردم از فرامین رهبری با شکست مواجه شد.

وی عنوان کرد: پیروزی در انتخابات به واسطه دو عامل به وقوع پیوست عامل اول اینکه مقام معظم رهبری با تمام اخلاص پای کار بودند و مطلبی را جز به خواست خدا بیان نکردند و دومین عامل نیز اطاعت ملت از ولایت بود.

فرماندار بشرویه با اشاره به مشارکت 91.5 درصدی مردم شهرستان بشرویه در انتخابات گفت: استان خراسان جنوبی از نظر میزان مشارکت با 86 درصد مقام دوم در سطح کشور را کسب کرد که مردم شهرستان بشرویه 6 درصد بالاتر از میانگین استانی در انتخابات شرکت کردند.

مهدی‌نژاد تاکید کرد: اینک دوران رقابت انتخابات به پایان رسیده است و امروز دوران رفاقت است و همه باید با وحدت و همدلی به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم و با اعضای شوراها نیز برای توسعه شهرستان همکاری داشته باشیم.

وی یادآور شد: امروز به فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه همگان است که همه جریان‌های سیاسی از رئیس جمهور منتخب حمایت کنند چرا که حجت‌الاسلام روحانی از شخصیت‌های انقلابی و روحانیون مبارز و از یاران امام(ره) هستند و به عنوان منتخب ملت در عرصه اجرایی کشور خدمت خواهند کرد.

فرماندار بشرویه اذعان داشت: دولت نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه داده که حتی در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است و نباید در پایان عمر دولت، تلاش‌ها و خدمات نادیده گرفته شود.

مهدی‌نژاد با اشاره به سالگرد فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: موضوع قاچاق کالا توطئه پیچیده دشمنان برای وارد کردن کالاهای خارجی به کشور، کاهش تولیدات داخلی، افزایش مشکلات اقتصادی و فلج شدن اقتصاد بوده است.

وی عنوان کرد: در چنین شرایطی تمام نیروهای نظامی، امنیتی و نظارتی باید برای مبارزه با پدیده شوم قاچاق تلاش کنند و مردم نیز از خرید کالاهای خارجی پرهیز کنند.

انتهای پیام/69006/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول