اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

تبعیت‌ از ولایت کشور را در مقابل تهدیدها بیمه کرده است

فرماندار بشرویه گفت: حمایت و تبعیت از ولایت، کشور را در مقابل تهدیدها و فشارهای دشمنان بیمه کرده است.

تبعیت‌ از ولایت کشور را در مقابل تهدیدها بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست شورای ستاد غدیر بشرویه اظهار داشت: اسلام در ولایت خلاصه می‌شود.

وی با بیان این‌که از آغاز اسلام تاکنون دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن و به فراموشی سپردن جایگاه حضرت علی(ع) در مباحث امامت و ولایت تمام توان و امکانات خود را به کار گرفته‌اند، ادامه داد: همچنین دشمنان برای مقابله با مکتب ناب علوی دست به سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی زده‌اند.

فرماندار بشرویه جایگاه عید غدیر را در میان دیگر اعیاد مسلمانان ویژه عنوان کرد و اذعان داشت: باید در راستای پررنگ جلوه دادن آن بر حسب وظیفه شرعی که بر عهده هر فرد مسلمان شیعه گذاشته شده به شیوه صحیح و هدفمند سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرد.

مهدی‌نژاد بر اجرای برنامه‌های محوری و شاخص در این دهه و فراهم آوردن زمینه حضور بیش از پیش و حداکثری مردم در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش مهم هیئت‌های مذهبی در ترویج و تعمیق فرهنگ ولایت در جامعه متذکر شد: هیئت‌های مذهبی به سبب برخورداری از بعد معنوی، مذهبی و سروکار داشتن با قشرهای مختلف به خصوص جوانان و کودکان در این زمینه بسیار تاثیرگذار هستند.

فرماندار بشرویه با بیان این‌که پیوند ملت با ولایت ریشه در عمق تاریخ دارد و ناگسستنی است، اضافه کرد: ولایت فقیه زنجیره این پیوند محسوب می‌شود.

مهدی‌نژاد خاطرنشان کرد: حمایت و تبعیت‌پذیری از ولایت، کشور را در مقابل تهدیدها و فشارهای دشمنان بیمه کرده که این موضوع در دوران دفاع مقدس ثابت شده است.

انتهای پیام/69006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول