اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خبر داد

مشارکت 91.5 درصدی مردم شهرستان بشرویه در انتخابات

فرماندار بشرویه از مشارکت 91.5 درصدی مردم این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

مشارکت 91.5 درصدی مردم شهرستان بشرویه در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار کرد: امسال در حالی انتخابات را آغاز کردیم که نسبت به دهه‌‌های گذشته در حساس‌ترین شرایط قرار داشتیم و انتخابات در این فضای حساس و سرنوشت‌ساز امتحانی بزرگ برای مردم و مسئولان نظام بود. 

وی ادامه داد: شور و شوق انتخاباتی در بشرویه و مراکز بخش‌ها و روستاها بسیار بالا بود و مردم بصیر و ولایتمدار این شهرستان همچون سایر هموطنان کشورمان بار دیگر عزت انقلاب و نظام را به نمایش گذاشتند. 

فرماندار بشرویه، حضور حداکثری مردم در انتخابات را قابل تحسین دانست و گفت: از نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری شاهد صف‌های طویل مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات بودیم و مردم ولایتمدار شهرستان بشرویه با عزم راسخ خواسته مقام معظم رهبری را تحقق بخشیدند. 

مهدی‌نژاد تصریح کرد: حضور پررنگ و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخابات سالم و بانشاط در کشور موجی از نشاط و اتحاد و غرور ملی را فرا گرفت و بار دیگر دشمنان نظام جمهوری اسلامی را از رسیدن به اهداف پلید خود باز داشت و اقتدار و وحدت ایرانیان را دوباره به جهانیان نشان داد. 

وی یادآور شد: قانون‌شکنان و فتنه‌گران که در سال 88 آشوب و فتنه را ایجاد کردند و امسال نیز با توسل به حربه‌های مختلف درصدد فتنه‌انگیزی بودند با مشاهده حضور پرشور مردم در انتخابات ناامید شدند و از موضع نابخردانه خود عقب‌نشینی کردند. 

فرماندار بشرویه عنوان کرد: ملت ایران در هر شرایطی پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و هستند و با پای‌بندی به آرمان‌‌های امام و انقلاب و رهنمودهای مقام معظم‌ رهبری نشان دادند که تحریم‌ها و توطئه‌‌های دشمنان تاثیری در اراده ملت ایران ندارد. 

انتهای پیام/69006/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول