اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خبر داد

تایید صلاحیت 147 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی بشرویه

فرماندار بشرویه گفت: صلاحیت 147 نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای بشرویه تایید شده است.

تایید صلاحیت 147 نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی بشرویه

محمد‌علی مهدی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: با توجه به اینکه به انتخابات 24 خردادماه نزدیک می‌شویم دشمنان بیش از پیش برای تخریب نظام اسلامی ایران و حضور کمرنگ مردم در انتخابات تلاش می‌کنند. 

وی ادامه داد: حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات بزرگترین خدمت به انقلاب و کشور و جواب دندان‌شکنی به فتنه‌گری‌های داخلی و تحریم‌های خارجی است.

فرماندار بشرویه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: تعداد 156 نفر برای شوراهای اسلامی بشرویه نام‌نویسی کردند که از این تعداد 20 نفر در شهر بشرویه، 9 نفر در بخش ارسک و 127 داوطلب نیز در روستاهای بخش مرکزی و ارسک ثبت‌نام کردند.

مهدی‌نژاد افزود: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام کننده در شوراهای اسلامی شهر و روستا 147 نفر تایید صلاحیت شدند و تعداد هشت نفر نیز انصراف دادند.

وی تصریح کرد: 31 شعبه اخذ رأی در شهرستان بشرویه پیش‌بینی شده که از مجموع شعب اخذ رأی 16 شعبه شهری و 15 شعبه روستایی است.

فرماندار بشرویه اذعان داشت: 67 صندوق برای اخذ آرای مردم در روز انتخابات در نظر گرفته شده است.

مهدی‌نژاد عنوان کرد: تمام زیرساخت‌ها و شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و امن برای مشارکت گسترده مردم در سطح شهرستان فراهم شده است.

وی یادآور شد: میزان مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات دوره گذشته بیش از 90 درصد بوده است و امسال نیز مردم بار دیگر با حضور حداکثری خود عزت انقلاب و نظام را به نمایش می‌گذارند. 

 انتهای پیام/69006/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول