اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه هشدار داد

عدم استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات کاندیداها

فرماندار بشرویه گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداهای خاصی استفاده نکنند در غیر این صورت به شدت با آنها برخورد می‌شود.

عدم استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات کاندیداها

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد‌علی مهدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: مهمترین، حساس‌ترین و سرنوشت‌ساز‌ترین رویداد تاریخی کشور در انتخابات 24 خردادماه متبلور می‌شود و حماسه سیاسی با مشارکت پرشور مردم تحقق می‌یابد.

وی ادامه داد: انتخابات فرصتی برای مشارکت تمام مردم است و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بدترین شرایط برگزار شده، اما انتخابات امسال حساسیت و اهمیت خاصی دارد به گونه‌ای که مقام معظم رهبری از آن به عنوان «حماسه سیاسی» یاد کرده‌اند.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: تفاوت انتخابات امسال به این جهت است که از نظر اجرایی و بعد فیزیکی همت مضاعفی را می‌طلبد چرا که دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان برگزار می‌شود.

مهدی‌نژاد افزود: انتخابات ریاست جمهوری تعیین سرنوشت چهار ساله کشور و انتخاب شخصیتی است که پس از مقام معظم رهبری بالاترین مقام اجرایی کشور در مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محسوب می‌شود و به عنوان مجری قانون تمام امکانات کشور برای خدمت‌رسانی به مردم را در اختیار دارد.

این مسئول با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات با تصمیمات پیچیده داخلی و خارجی گره خورده است، گفت: امروز در موقعیتی قرار داریم که بیداری اسلامی در ملل مسلمان رسوخ پیدا کرده و سرنوشت آنها به انتخابات ایران که الگوی آنها در مقاومت و شکل‌گیری موج بیداری اسلامی بوده، بسته است.

فرماندار بشرویه یادآور شد: در طی یکسال اخیر شاهد بودیم که فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها علیه ایران افزایش یافت تا به نحوی با تحت فشار قرار دادن معیشت مردم، آنها را نسبت به نظام دلسرد و ناامید کنند و درصد آرا کاهش یابد.

مهدی‌نژاد ادامه داد: اما غافل از اینکه ملت ولایتمدار ایران که برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ نظام جوانان خود را تقدیم کرده‌اند در برابر توطئه دشمنان تسلیم نمی‌شوند و با حضور با نشاط و میلیونی در انتخابات بار دیگر اعتقاد قلبی خود را به آرمان‌های انقلاب و امام(ره) و ولایت فقیه به اثبات می‌رسانند.

وی اذعان داشت: اینک شرکت در انتخابات به عنوان وظیفه شرعی و الهی است و باید در برابر این تکلیف الهی و ولی فقیه زمان مطیع باشیم و تمام توان خود را به کار گیریم. 

این مسئول بر عدم استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات کاندیداها تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداهای خاصی استفاده نکنند در غیر این صورت بر اساس قانون به شدت با آنها برخورد می‌شود. 

انتهای پیام/69006/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول