اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

پدافند غیر‎عامل ضریب امنیتی کشور را افزایش می‎دهد

فرماندار بشرویه با اشاره به نام‌گذاری چهارم تا 10 آبان با عنوان هفته پدافند غیر‎عامل، گفت: با اجرای مطلوب اقدامات مربوط به پدافند غیر‎عامل ضریب امنیتی و ایمنی کشور افزایش می‌یابد.

پدافند غیر‎عامل ضریب امنیتی کشور را افزایش می‎دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد‌علی مهدی‎نژاد صبح امروز در نشست برنامه‎‏ریزی گرامی‌داشت هفته پدافند غیر‎عامل اظهار داشت: اقدامات مربوط به پدافند غیر‎عامل صرف‌نظر از منشا تهدید سبب حفاظت از اشیاء و پدیده‌های موجود می‎شود.

وی ادامه داد: با اجرای پدافند غیر‎عامل می‎توان از وارد شدن خسارت مالی به تجهیزات و تاسیسات و تلفات جانی جلوگیری کرد و آن را به حداقل ممکن کاهش داد.

فرماندار بشرویه افزود: مهم‏‎ترین هدف از اجرای این طرح کاستن از آسیب‎پذیری نیروی انسانی و تاسیسات حیاتی و حساس و مهم کشور با وجود حملات خصمانه و مخرب دشمن است.

مهدی نژاد تاکید کرد: استمرار فعالیت‎ها و خدمات زیربنایی و تامین نیازهای حیاتی و همچنین تداوم اداره کشور در شرایط بحرانی با مدیریت صحیح پدافند غیر‎عامل به خوبی ممکن می‎شود.

وی برنقش موثر تمام نهادها، نیروها، سازمان‎ها، صنایع و حتی مردم عادی در پدافند غیرعامل تاکید کرد و متذکر شد: به کارگیری اقدامات موثر در این زمینه سبب زنده ماندن و ادامه حیات و بقای نیروی انسانی که باارزش‎ترین سرمایه یک سازمان و قدرت ملی کشور است، می‎شود. 

فرماندار بشرویه ارتقای آستانه مقاومت مردمی، کمک به حفظ آرامش عمومی، افزایش پایداری و تداوم فعالیت‎ها و همچنین افزایش هزینه تجاوز و ضریب بازدارندگی کشور را از جمله مهم‎ترین پیامدهای اجرای مطلوب این طرح برشمرد.

انتهای پیام/69006/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول