اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

اجرای طرح‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی به بسیج سازندگی واگذار شود

فرماندار بشرویه گفت: با توجه به کمیت و کیفیت کاری برتر نیروهای بسیج سازندگی باید اجرای بعضی از طرح‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی به بسیج سازندگی واگذار شود.

اجرای طرح‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی به بسیج سازندگی واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و بسیج سازندگی در بشرویه اظهار کرد: بسیج سازندگی که توسط شخص مقام معظم رهبری کلید خورد در موقعیتی تشکیل شد که دشمنان نظام درصدد تضعیف روحیه جهادی و بسیجی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان وجوانان کشورمان بودند.

وی ادامه داد: اما لطف خدا شامل حال ملت ایران شد و نه تنها روحیه جهادی و بسیجی کمرنگ نشد بلکه روز به روز بر تعداد نیروهای جوان بسیجی که وارد عرصه بسیج سازندگی و رفع محرومیت از مناطق محروم می‌شدند، افزوده شد.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی اما با روحیه جهادی وارد عرصه جبهه و جنگ شدند که به موفقیت‌های چشمگیری رسیدند و امروزه نیز نیروهای خودجوش جوان با تأسی از فرهنگ ایثار و جهاد با کمترین هزینه و اعتبار، پروژه‌های مختلفی را با بیشترین بهره‌وری و بهترین کیفیت به اجرا درمی‌آورند.

مهدی‌نژاد افزود: بسیج سازندگی در مدت کوتاه تشکیل خود اقدامات و فعالیت‌های بسیار ارزشمندی در سطح کشور برای گسترش عدالت و رفع محرومیت انجام داده که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به ثمرات و برکات بسیج سازندگی گفت: جوانانی که وارد عرصه خدمت جهادی می‌شوند علاوه بر خودسازی خود تجربه لازم برای مدیریت کشور در آینده را کسب می‌کنند و در صحنه عمل نیز با مسئولان نظام همراه می‌شوند.

فرماندار بشرویه عنوان کرد: امروزه در شرایطی که جوانان از اوقات فراغت، آسایش و رفاه خود چشم پوشی می‌کنند و با روحیه جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم وارد عرصه بسیج سازندگی می‌شوند، ارزش و جایگاه والایی دارد.

مهدی‌نژاد اذعان داشت: با توجه به کمیت و کیفیت کاری برتر نیروهای بسیج سازندگی باید اجرای بعضی از طرح‌ها و پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی به بسیج سازندگی واگذار شود.

وی بر همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان بشرویه با بسیج سازندگی برای محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات روستاها تاکید کرد.

انتهای پیام/69006/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول