اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

آگاه‌سازی مردم از مضرات پدیده قاچاق ضروری است

فرماندار بشرویه گفت: به منظور مبارزه با قاچاق و جلوگیری از آسیب‌های این پدیده شوم بر پیکره جامعه، آگاه‌سازی مردم از مضرات پدیده قاچاق ضرورت دارد.

آگاه‌سازی مردم از مضرات پدیده قاچاق ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بشرویه اظهار داشت: قاچاق کالا و ارز از موضوعات اساسی و پدیده‌ای چند وجهی است که جنبه اقتصادی صرف ندارد و تاثیرات آن در مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محسوس است.

وی ادامه داد: دشمنان طی سال‌های اخیر تلاش بسیاری برای ضربه زدن به اقتصاد ایران انجام داده و بخشی از این توطئه‌ها نیز در زمینه قاچاق است و با راه‌اندازی جنگ تمام عیار اقتصادی سعی دارند که از این طریق ما را وابسته کنند.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: موضوع قاچاق کالا در سایر کشورها شاید بیشتر جنبه اقتصادی داشته باشد، اما در ایران جنبه سیاسی است و سران کشورهای استکبار با هدف تسلط بر کشور و وابستگی به آنها توطئه‌چینی می‌کنند.

مهدی‌نژاد افزود: با گسترش پدیده قاچاق تولیدات داخلی در درازمدت کاهش یافته و تفکر اقتصادی در جامعه جایگاه خود را از دست می‌دهد و با افزایش نرخ بیکاری نیز در نهایت کشور به بیگانگان وابسته می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: قاچاق کالا و ارز تاثیرات منفی زیادی در جامعه دارد و مبارزه با پدیده قاچاق و همچنین جلوگیری از آسیب‌های این پدیده شوم بر پیکره جامعه نیازمند کار فرهنگی است و آگاه‌سازی مردم از مضرات پدیده قاچاق و محاسن تهیه کالاهای داخلی و بومی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بر اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید فراوان داشته‌اند، گفت: با توجه به اهمیت موضوع مسئولیت دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز دوچندان می‌شود و دولتمردان با همراهی و همکاری مردم باید برای ریشه‌کنی پدیده قاچاق تلاش کنند.

مهدی‌نژاد اذعان داشت: امسال نیز که به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است حماسه سیاسی توسط مردم در انتخابات 24 خردادماه محقق شد و به دنبال این امر تحقق حماسه اقتصادی نیازمند همت مسئولان و مردم است.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول