اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خواستار شد

اعطای تسهیلات کشاورزی به کشاورزان در کمترین زمان

فرماندار بشرویه خواستار اعطای تسهیلات کشاورزی به کشاورزان در کمترین زمان و رفع موانع پیش روی آنها شد.

اعطای تسهیلات کشاورزی به کشاورزان در کمترین زمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد صبح امروز در نخستین نشست مجمع عمومی صندوق حمایت از بخش کشاورزی شهرستان بشرویه اظهار کرد: بخش کشاورزی و دامداری جایگاه مهمی در توسعه هر کشور دارد و فعالیت گسترده کشاورزان و دامداران در بخش تولیدی سبب رشد و توسعه اقتصادی می‌شود.

 وی ادامه داد: کشاورزان از مهره‌های اساسی اقتصاد کشور هستند که با وجود مشکلات فراوان همچنان چرخه تولید کشور را به حرکت درمی‌آورند اما برای اطمینان خاطر و رفع دغدغه‌های آنها و افزایش تولیدات کشاورزی و دامی دولت باید حمایت ویژه‌ای به این بخش داشته باشد.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: در سال‌های اخیر نگرش به بخش کشاورزی تغییرات اساسی کرده و دولت نهم و دهم نیز با اقداماتی همچون تشکیل کارگروه توسعه بخش کشاورزی و ارائه تسهیلات به کشاورزان و دامداران و راه‌اندازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی تا حدی مشکلات آنها را رفع کرده است اما با این وجود نیاز به حمایت و کمک گسترده دولت احساس می‌شود.

مهدی‌نژاد، تاسیس صندوق حمایت از بخش کشاورزی را گام مؤثری در رفع مشکلات کشاورزان دانست و گفت: با توجه به اهمیت بخش کشاورزی، راه‌اندازی و توسعه این صندوق‌ها مشکلات کشاورزان در تامین منابع مالی و موانع پیش روی آنها را مرتفع خواهد ساخت.

وی متذکر شد: شهرستان بشرویه قطب کشاورزی و دامداری است که از نظر تولید محصولات با کیفیت رتبه خوبی را به خود اختصاص داده است و راه‌اندازی صندوق حمایت از بخش کشاورزی در این شهرستان جهش اقتصادی منطقه را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار بشرویه خواستار اعطای تسهیلات کشاورزی به کشاورزان در کمترین زمان و رفع موانع پیش روی آنها شد.

انتهای پیام/69006/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول