اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

تقویت روحیه جهادی گامی در مسیر پیشرفت کشور است

فرماندار بشرویه گفت: تفکر و روحیه جهادی از ثمرات ارزشمند بسیج سازندگی است که تقویت آن گامی مؤثر در سازندگی و پیشرفت کشور است.

تقویت روحیه جهادی گامی در مسیر پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در بازدید از طرح‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان بشرویه اظهار کرد: بسیج سازندگی با تدبیر مقام معظم رهبری و به درخواست نوجوانان و جوانان انقلابی در راستای خدمت‌رسانی به نقاط محروم تشکیل شد و ثمرات مثبت این حرکت مقدس در سراسر کشور به وضوح مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی یک حرکت مقدس و مستمر است که نیروهای خودجوش جوان به پیشرفت و آبادانی کشور کمک می‌کنند و در راستای محرومیت‌زدایی از چهره روستاها خدمت خالصانه به مردم دارند.

فرماندار بشرویه، هدف از اجرای برنامه‌های طرح هجرت را خودسازی در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی عنوان کرد و گفت: مشارکت جوانان و به ویژه دانشجویان در اجرای پروژه‌های کشور در قالب اردوهای طرح هجرت علاوه بر تقویت فرهنگ کار، آنها را برای مدیریت آینده کشور آماده می‌کند.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: تفکر و روحیه جهادی از ثمرات ارزشمند نیروهای بسیج سازندگی است که به انسان انگیزه می‌دهد و در مقابل مشکلات و سختی‌ها مقاوم می‌سازد و تقویت آن گامی مؤثر در سازندگی و پیشرفت کشور است چرا که با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بیشترین بهره‌وری، پروژه‌ها را به اتمام می‌رسانند.

وی اذعان داشت: در شرایطی که نوجوانان و جونان کشورمان در نوک پیکان هجمه‌های فرهنگی دشمن قرار دارند استمرار اردوهای جهادی توسط نیروهای بسیج سازندگی سبب تقویت روحیه خودباوری و استقلال آنها می‌شود.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه مشارکت در طرح‌های بسیج سازندگی در درجه نخست به خود نیروهای بسیجی منفعت می‌رساند، گفت: در درجه دوم نیز این حرکت مقدس جهادی علاوه بر منفعت و سود به دیگران همچون حلقه‌ای بین مردم و نظام پیوند عمیق معنوی ایجاد می‌کند.

مهدی‌نژاد افزود: از دیگر برکات و آثار ارزشمند اردوهای جهادی این است که جوانان به طور مستقیم وارد عرصه سازندگی می‌شوند و علاوه بر کسب تجربه و اجرای کار گروهی و جمعی نقاط مثبت و منفی کار خود را شناسایی کرده و در تقویت حس مسئولیت‌پذیری جوانان تاثیرات مثبتی را بر جای می‌گذارد.

انتهای پیام/69006/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول