اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

مشارکت بالای مردم در انتخابات هیمنه استکبار را درهم کوبید

فرماندار بشرویه گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات 24 خردادماه، هیمنه استکبار را درهم کوبید.

مشارکت بالای مردم در انتخابات هیمنه استکبار را درهم کوبید

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی انتخابات در بشرویه اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که اتفاق مهم در کشور به وقوع پیوست و ملت ایران حماسه سیاسی را رقم زدند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بود، به ظهور پیوست و دشمنان داخلی و خارجی که در سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات سبب ایجاد آشوب و فتنه شدند و امسال نیز برای سیاه‌نمایی و غبار‌آلودگی فضای انتخابات برنامه‌ریزی می‌کردند، رسوا شدند.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: غافل از اینکه انقلاب اسلامی ایران که ثمره خون شهدا و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، به نحوی شکل گرفته که کسی نمی‌تواند به پایه‌های اصلی و شالوده آن ضربه‌ای وارد کند.

مهدی‌نژاد افزود: پیروزی واقعی در عرصه انتخابات از آن اسلام، انقلاب و ولایت فقیه و مردم همیشه در صحنه ایران است. 

وی اذعان داشت: در زمان انتخابات رقابت سالم بین کاندیداها وجود داشت و تمامی ستادها نامزدها اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به دور از بداخلاقی سیاسی و تخلف به تبلیغات خود ادامه دادند.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه در این دوره از انتخابات بین مردم، نامزدها و هواداران آنها همبستگی و وحدت حاکم بود، گفت: همه مردم در انتخابات پایبندی خود را به قانون و انقلاب نشان دادند و با اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در صحنه انتخابات سربلند بیرون آمدند.

مهدی‌نژاد عنوان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات 24 خردادماه هیمنه استکبار را در هم کوبید و امروز پس از پایان رقابت انتخابات بر همه ما تکلیف است تا با رفاقت و همدلی از رئیس جمهور منتخب حمایت کنیم و نگذاریم که دست دشمن برای دخالت در امور کشور ایران باز شود.

وی تاکید کرد: در دوره بعد از انتخابات تمامی افراد از هر حزب و گروهی باید با پرهیز از دامن ‌‌زدن به اختلافات و شایعات، یکدل و متحد در راستای رفع مشکلات مردم برآیند.

انتهای پیام/69006/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول