اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

بیداری اسلامی از ثمرات ارزشمند دفاع مقدس است

فرماندار بشرویه بیداری اسلامی را از ثمرات ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد.

بیداری اسلامی از ثمرات ارزشمند دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برنامه‌ریزی اردوی راهیان نور در بشرویه، اظهار کرد: روز گذشته ما شاهد برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری بودیم و انتخاب حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور دولت یازدهم تبریک می‌گوییم.

وی ادامه داد: این پیروزی نتیجه حضور حماسی و کم نظیر ملت شریف ایران در 24 خرداد ماه بود که با رأی اکثریت مردم حماسه سیاسی رقم خورد و امید است که آقای روحانی نیز در راستای تحقق خواسته‌های به حق مردم ایران و حل بحران‌های داخلی و خارجی و اجرای عدالت گام بردارند.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: از تلاش‌های دولت خدمتگزار که در طول هشت سال خدمت بی‌منت و صادقانه و با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر برای اجرای پروژه‌ها اهتمام جدی خود را به کار بست، تشکر و قدردانی می‌شود.

مهدی‌نژاد با اشاره به اهمیت و ضرورت پاسداشت رشادت‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس گفت: ایام هفته دفاع مقدس فرصت و بهانه‌ای است که آرمان‌ها و ارزش‌های امام و انقلاب به نسل سوم منتقل شود.

وی عنوان کرد: عزت و افتخار امروز ما به برکت دفاع مقدس است و در این دوران جمهوری اسلامی ایران جایگاه واقعی خود را در دنیا پیدا کرد و توانمندی‌ها و اقتدار ایران به مردم جهان شناخته شد.

فرماندار بشرویه افزود: در راه حفظ خاک ایران بیش از 300 هزار شهید تقدیم نظام کردیم و امروز من و شما مدیون خون شهدا و رشادت‌‌های ایثارگران و رزمندگان هستیم که وظیفه ما در قبال این ثمره انقلاب و جنگ، تجلی یاد شهدا و ایثارگران و بسط فرهنگ شهادت و افتخارآفرینی است.

مهدی‌نژاد، بیداری اسلامی را از ثمرات ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس دانست و اذعان داشت: شهرستان بشرویه نیز با وجود خیل عظیم رزمندگان و ایثارگران و بسیجیان و 145 شهید ظرفیت بالایی برای نمایش این جلوه‌های حماسی و الهی دارد.

وی یادآور شد: اعزام کاروان راهیان نور و مشاهده آثار معنوی جنگ در مناطق عملیاتی سبب تحول در رفتار و گفتار افراد شده و تاثیرات مثبتی در بلند‌مدت در افراد بر جای می‌گذارد.

فرماندار بشرویه تأکید کرد: تمام ادارات و نهادهای شهرستان باید تمام تلاش خود را برای اعزام کاروان راهیان نور و کمک به تامین بخشی از هزینه‌های آن به کار گیرند یا با تشویق کارکنان و پرسنل خود برای اعزام به این سفر معنوی فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کنند.

انتهای پیام/69006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول