اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

فریاد مرگ بر آمریکا در 13 آبان باید طنین‎انداز شود

فرماندار بشرویه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن یوم‎الله 13 آبان، گفت: امسال در راهپیمایی 13 آبان فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران بیش از گذشته باید طنین‎انداز شود.

فریاد مرگ بر آمریکا در 13 آبان باید طنین‎انداز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد‎علی مهدی‎نژاد صبح امروز در جمع مسئولان بشرویه اظهار داشت: مردم ایران در این روز فریاد مظلومیت و استکبارستیزی ملل مظلوم دنیا را به گوش جهانیان می‎رسانند.

وی ادامه داد: حماسه یوم‎الله 13 آبان و تسخیر لانه‎جاسوسی شیطان بزرگ آمریکا در ایران مقدمه نابودی دنیای استکبار جهانی در شرق و غرب را فراهم آورد.

فرماندار بشرویه افزود: با توجه به اوضاع و شرایط سیاسی حاکم بر دنیا که حکومت انقلاب اسلامی ایران را زیر ذره بین گذاشته است مراسم راهپیمایی یوم‎الله 13 آبان باید با شکوه هر چه بیشتر نسبت به سال‎های گذشته انجام شود.

مهدی‏نژاد متذکر شد: امروز ایران اسلامی به نماد ایستادگی و آزادگی در میان ملت‎های زیر ظلم استکبار تبدیل شده است و همین امر ترس و واهمه دنیای استکبار و غرب را از رشد و بالندگی انقلاب اسلامی رقم‎زده است.

وی بر حضور پر شور دانش‎آموزان و دانشجویان در این مراسم تاکید کرد و گفت: نوجوانان و جوانان ایرانی در مسیر پیشرفت و عزت کشور خود با حضور در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه‎گویان غربی می‎زنند.

فرماندار بشرویه اذعان داشت: امروز که دشمنان در راستای تضعیف ارزش‎ها و شعائر انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی فرو گذاری نمی کنند، همکاری و حضور یکپارچه و منسجم تمامی ارگان‎ها و نهادها در کنار سایر اقشار جامعه و کمک در برگزاری هرچه پر شورتر یوم‎الله 13 آبان، ضروری است.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول