اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

برای گازرسانی به بشرویه 50 میلیارد تومان هزینه شده است

فرماندار بشرویه گفت: برای گازرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان حدود ۵۰ میلیارد تومان توسط دولت هزینه شده است.

برای گازرسانی به بشرویه 50 میلیارد تومان هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر ارسک و روستای حجت‌آباد از توابع شهرستان بشرویه اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای سازندگی و آبادانی کشور و رفع محرومیت اقدامات مفیدی انجام شده که دشمنان را از طمع دست‌اندازی و تجاوز به کشور ناکام ساخته است.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به کار دولت نهم اقدامات ارزنده و سازنده‌ای برای عمران، آبادانی و توسعه مناطق محروم و کم برخوردار اجرا شده که حتی می‌توان گفت در طول تاریخ نیز بی‌سابقه بوده است.

فرماندار بشرویه افزود: پس از ارتقای بشرویه به شهرستان، خدمات ارزشمند دولت در حد مطلوب به وضوح در چهره شهر دیده می‌شود و ما امروز شاهد دگرگونی و پیشرفت شهرستان در ابعاد مختلف هستیم.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: گازرسانی به نقاط شهری و روستایی از مهمترین اقدامات دولت نهم و دهم بود و امروز اکثر جمعیت شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: برای گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان بشرویه حدود 50 میلیارد تومان توسط دولت هزینه شده که سرانه گازرسانی به این شهرستان به ازای هر خانوار 10 میلیون تومان است.

فرماندار بشرویه با اشاره به ویژگی‌های مردم این شهرستان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس گفت: تقدیم 146 شهید که از جان و مال خود گذشتند و قدرشناسی و همراهی مردم با مسئولان و دولتمردان از مهمترین ویژگی‌‌های بارز مردم این خطه کویری است.

مهدی‌نژاد یادآور شد: شهرستان بشرویه قطب کشاورزی و دامداری است و درآمد سالانه حدود 300 میلیارد تومان در این بخش توجه بیش از پیش مسئولان برای توسعه بخش کشاورزی و دامداری را می‌طلبد.

انتهای پیام/69006/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول