اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان:

دانشگاه‌های زنجان در اجرای برنامه‌های 13 آبان فعال شوند

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان گفت: دانشگاه‌های استان زنجان در اجرای برنامه‌های ویژه 13 آبان باید فعال‌تر شوند.

دانشگاه‌های زنجان در اجرای برنامه‌های 13 آبان فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسین عبادتی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان اظهار داشت: دانشگاه‌های مختلف استان زنجان طی سال‌های گذشته روز 13 آبان را متعلق به دانشجویان دانسته و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با 13 آبان توسط سازمان بسیج دانشجویی یک نقیصه است، خاطرنشان کرد: دانشگاه‌های استان مدیریت فرهنگی دارند ولی در زمینه اجرای چنین برنامه‌هایی حضور فعالی ندارند.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان با بیان اینکه نمود دانشگاه‌ها در روز 13 آبان نمود مناسبی نیست، تصریح کرد: این مقوله برای دانشگاه‌های استان عیب و نقص محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها علاوه‌بر اینکه باید همه تجمعات را بر عهده بگیرند باید در داخل دانشگاه‌ها نیز برنامه‌های مختلفی برگزار کنند، اضافه کرد: در مدارس نیز گفتمان‌های دانش‌آموزی و کرسی‌های آزاداندیشی برگزار شود.

عبادتی با تاکید بر اینکه به تشکل‌ها اجازه فعالیت داده شود و فضا آزاد باشد، ادامه داد: صدا و سیما نیز نقش بسیار مهمی در برنامه‌های روز 13 آبان دارد.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما می‌تواند برنامه‌هایی را با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان اجرا کند، افزود: این گفت‌وگو می‌تواند در محیط مدرسه و دانشگاه ضبط و در زمان معینی پخش شود.

شایان ذکر است، در این جلسه نسبت به برنامه‌های مختلفی که در روز 13 آبان اجرا می‌شود، پرداخته و تبادل نظر شد.

همچنین انتخاب مسیر راهپیمایی روز 13 آبان و سخنران این مراسم از مهم‌ترین نتایج جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول