اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان خبر داد

برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در زنجان

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در زنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در زنجان

عباس بابایی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته دفاع مقدس بسیج دانشجویی استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی در دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس را جزو این برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: در این مراسم عکس و تصاویر مربوط به شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس و رزمندگان اسلام به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین برنامه کوهپیمایی و حضور دانشجویان بسیجی در مزار شهدای گمنام زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس عملیات نصر 7 بازنمایی می‌شود، تصریح کرد: این برنامه از دوم تا ششم مهر ماه جاری در ساعت 16 در منطقه گاوازنگ زنجان برگزار می‌شود.

بابایی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی به صورت منظم در برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور دارند، افزود: همچنین ویژه‌نامه هفته دفاع مقدس توسط بسیج دانشجویی استان منتشر می‌شود.

وی فضاسازی دانشگاه‌های استان را از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی دانست و اظهار داشت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان در ادامه با بیان اینکه جنگ تحمیلی نشان از دفاع مظلوم و ایستادگی در مقابل ظلم و زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه است، اظهار کرد: این ایستادگی رزمندگان نشانه فرهنگ مقاومت است.

وی به وظیفه نسل جوان در مقابل ایثارگری و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام اشاره کرد و افزود: امروز نسل جوان به روشنی به فداکاری‌های رزمندگان آگاه هستند.

بابایی ادامه داد: اگر نسل جوان برای حفظ کیان دین اسلام و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادگی کنند فرهنگ خودکفایی را می‌آموزند.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول